Usch, blä bajs

Hej på er..
Ja orkar verkligen inte förklara allt som har hänt / hur ja mår / varför ja mår så:P haha:P
Om ni vill veta så fråga mig.
Iaf, igår gjorde ja psykologiprovet å sen va ja i skolan till lunch, sen åkte ja hem pga anfall som kommit under håltimmen (fortfarande om ni inte vet va ja snackar om så bajs på er.. fråga eller skit i de:D)
En väldigt intressant sak hände när ja väntade på tunnelbanan också... Or not:P
Ja ska berätta iaf!
En man och en kvinna satt på en av bänkarna i tunnelbanan (de va helt tomt förutom dom och jag) och hånglade med varandra. Eftersom jag var så trött och mådde så dåligt orkade ja inte stå upp i 8 minuter och vänta. Jag satte mig på bänken bredvid dom (inte samma bänk utan på en egen bänk...).
När ja går förbi dom (dom hånglar för fullt) så hör ja va dom samtidigt snackar om..
Hon: Åh du har så jävla stor kuk, ja ska suga av den så jävla hårt när vi kommer hem! Ska få dig å spruta flera liter på mig, fyfan va het du e!
Han: mmmh låter härligt.
Hon: Ska vi fråga om hon där borta vill hänga me hem å knulla?
Han: Men vafan ja tror inte hon e bisexuell, hon ser inte ut å va de
(de va helt klart att dom mendade mig så ja tog fram hörlurar och låssades försöka få upp knutar)
Hon: Fan då hon va fett snygg ju. Jävligt sexig.
(slut på hångel och byte av samtalsämne helt plötsligt)
Hon: Fan var har tobaken försvunnit?! Ja lovar att den va i min ficka! Fan? har du den?
Han: Näe du tog ju den! Du la den i din ficka, kolla igen.
Hon: (letar i ficka) nej den e inte här!!
(Hon börjar gå mot mig, jag livrädd vill bara försvinna)
Hon: Hey! Röker du?
Jag: Nej.
Hon: (går tillbaka) Fan då...
(tåget börjar sakta komma, de ställer sig upp och går förbi mig)
Hon: Varför har du så jävla stor kuk!?
Han: Men tyst de finns folk här
Hon: men dom lyssnar inte på oss. Fyfaan va ja ska suga dig sen.
(jag går bort från dom och sätter mig långt ifrån dom på tunnelbanan,)

Like wtf?! Tänk om dom hade kommit fram till mig ba: Hey vill du knulla me oss?!
Hah omg.. :P
Lite väl mycket för mig när ja mådde så dåligt.

Under kvällen mådde ja bara sämre och sämre, riktigt jobbigt.
Ida åkte vi till nån akutsak i Kista.. Mamma ville först in till stan men ja sa att ja inte orkade för de e så långt att åka å vi hade ingen bil.
Iaf, dom hittade inget spec, gjorde massa läskiga saker som man ser på tv (typ när dom sätter lappar på en och kopplar in sladdar.. scary) men dom sa iaf att de kan va förvarningar till (FAAN va öppen ja är nu då..) panikångest och att ja ska försöka bli av me de..:P (inte första gången..) eller så kunde de va bara stress som gjort att min kropp halft kollapsat och bajsat på mig.
Fick iaf ett par tabletter som ja ska käka nu..:P

Ojojoj va öppen ja e. Men nu pallar ja inte sitta här ja mår dåligt. Hejdå!


Kommentarer
Postat av: Alexandra

Hoppas det blir bättre, du ska inte må sådär heller :( Tänker på dig <3

2009-12-03 @ 20:23:29
URL: http://leiha.blogg.se/
Postat av: bert..

ja tänker oxå på dig ;) <3 hihi bajs du borde sprungit efter dom, och gnuggat ben ^^ de skulle hon tyckt om stackaren :p

2009-12-04 @ 00:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0