Where did my perfect life go?

[VARNING för deprimerat inlägg]

Hej. Vet inte va ja ska skriva egentligen. Vet inte hur pass privat ja vill skriva än...

Men iaf. Igår så hände en jävla massa jobbigt skit å ja ville bara gå å dö. Som tur var så ringde ja Martin och grät som ett litet barn. Sen blev det att ta en taxi (jävlar där åkte alla mina pengar..) till honom för att ja stod inte ut att va ensam. Där stannade jag ett tag och fikade med hans familj. Sen va ja bara så jävla stressad (av nån konstig anledning) så allt bajsade. Drog iaf till tensta simhall för att repa inför luciaspelningen. Gick väll bra. Kul att få göra nått annat och slippa all skit.
Sen drog ja å bajs till husby simhall för att dom skulle typ ha avslutning för simmarna och ja fick va me..
Fick min massage <3 Den räddade mitt liv tror ja:P Näe men den va jävligt härlig. Precis va ja behövde. Vi åt gott å bubblade bubbelpool, lekte lite å sånt. Ja sket totalt i alla som ringde/messade mig å sa att dom var oroliga. OFTA dom var oroliga!? Dom fattar ju noll. Då skulle dom vart oroliga för länge sen när ja faktist ville ta livet av mig. Men då sket dom totalt i det. Pallar inte me sånt.
Pallar knappt att ens tänka på allt som hände igår. Vill bara inte. Vet inte hur ja ska vara mot mina föräldrar.. Dom låssas som inget har hänt men ja e fan fortfarande ledsen, kan inte bara lägga en filt över gårdagen och glömma den. De funkar inte! Dom verkar ha gjort de.. whatever.. ja kommer inte skita i gårdagen iaf.

Idag är de meningen att ja ska plugga arslet av mig tills luciaspelningen... Men ja har kommit på att om ja gör de så kommer ja bara må ännu sämre... och ja kommer inte hinna så därför kommer ja bli ännu mer stressad... Och ja vet att folk kommer va jävligt besvikna på mig, men ja klarar inte av så stora grejer till nu! Ja e redan söndersliten inombords och ja vill inte att plugget sliter ännu mer på mig. Ja vet att ja kommer ha en till chans på psykologin på onsdag, vilket ja kanske hinner till och svenskan får ja en chans i vår.. De e dumt som fan att ja inte gör de nu, ja vet de men som det är nu så har ja fan inget val.

Jaja.. bort från allt dumt.. Ida är de luciaspelning i simhallen! De kommer gå bra tror ja:) Försöker att leva på allt som är kul, dvs spelningar, vänner och älsklingen nu. Allt annat kan gå å bajsa. Å imorgon e de luciaspelning i skolan så de blir skoj de me. Sen är nästa roliga sak på fredag xD Avslutning, MJ-medley å allt sånt. Kommer bli toppen.
Hoppas ni ursäktar för detta tråkiga inlägg (kan inte fatta dom som läste hela?.. liksom orka..)
Men ja lovar att ja inte ska skriva allt för mycket deprimerade inlägg i framtiden.:P
Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0