YEAH 17!!

Wiiee nu e ja glad:D Ett år kvar till 18 xD Woooh.
Iaf..
WIII ja sitter och testar min nya present som mor och stefan gav mig - nya BADAS högtalare:D:D:D Har ju haft problem med mina så dom gav mig nya och wooooooww vilken skilnad! Har en bashögtalare och två vanliga nu xD Man kan dra på riktigt grymt asså:D
Har fått en jäkla massa fint, mycke pengar, ny sminkförvaring (wow de behövdes! Nu bevaras mitt smink snyggt och praktiskt:D) och presentkort! xD Kommer få mer, inte alla har gett mig saker än så de e niice xD
Iaf. De e så skoooj å fylla år:)
Ska bara ha tid å gå ut å köpa saker för mina pengar också! Får se när de blir, har ju fullt schema hela tiden nu:P
Och tack till alla som grattat mig idag;)
men nu orkar ja inte skriva mer
PUSS på er <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0