Bajsmåndag

Hey. Nej de e inte bajsmåndag bara för att en ny vecka startar, utan för att ja är sjuk med. Hade lite halsont igår, men tänkte inte mycket på de. Idag vaknade ja upp me förkyldning, feber å mådde bläää.
Inte kul alls. Å tydligen ska vi spela in imorgon me bandet till tävlingen som kommer... de går ju inte?!:( Ja blir bajsig.. för ja kan knappt prata för tillfället.
Jaja vi får se. Vet inte om ja kommer till skolan imorgon. Känns inte så just nu. Samtidigt har ja bara två lektioner och sovmorgon imorgon.. Men ja har också en lång håltimme som alltid är lika ensam.
Vi får se. Ja vill, men ja orkar verkligen inte:(
Annars har ja bara tittat på tv i sängen idag. På tal om de så va de skojj på Ellen idag, för dom skulle ge bort en tv, å så rullade dom in den, å så tappade dom tv:n i golvet xD Den gick dock inte sönder:'( Men de va fett kul å alla skrattade xD (i publiken dåra... ja skrattade i min ensamhet i sängen tills ja fick ont.)
De går ganska många bra program på tv har ja märkt. Men ibland kommer de timmar då de inte finns nått alls, å sen kommer de timmar då roliga program krashar me varran. Då blir man ledsen. Vill ju varken missa Simpsons eller 2 ½ men... Va ska man göra liksom?! Tittade på ett avsnitt av varje. Dom är roliga:) Å how i met your mother med. Så skoj. De e så roligt man kan ha under tiden man är sjuk. Tur som fan att man har tv på rummet, och precis framför sängen med:)
Annars har de hänt väldigt lite.. som ni kanske förstår... Bert va på jobbigt bra humör så ja bajsade på honom.
Å nu bajsar ja på bloggen för de e inte kul. Men va skulle man ha för liv utan bloggen... Njaa ja kan inte tänka mig de.
Jaja... Nu ska ja krypa tillbaka till sängen och tycka synd om mig själv.

Halstabletter suger... dom e inte goda.
Ha d bra.

Kommentarer
Postat av: Bert..

Har ett par saker jag vill ta upp..



1. Det är ju FÖR synd om dig! hihi, alltså.. 2 1/2 men ELLER Simpsons!? Det är ju helt sjukt sorgligt :( Kan inte du spela in program och bajsa på båda en i taget? Jag skulle vara helt förstörd :( Förlåt :( jag är elak :( Men iaf.



2. Förlåt för att jag var på bra humör :( Men det var roligt idag.. men vet inte varför^^



3. Jag blev faktiskt emo sen när jag kom hem, så jag var inte på bra humör hela dagen :)



4. Men nu är jag på bra humör :)



5. Ett liv utan bloggen är ett fritt liv.



6. Det är du som suger halstabletter! Tänk dig själv en halstablett som suger dig.. PERVO!



7. Det finns goda halstabletter som smakar bajs.



8. Hejdå min bajs! Jag pratar med dig på bloggen :S HIHIIIIIHI. Hejdå.

2009-02-16 @ 22:19:12
URL: http://bluebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0