För alla hatare!

Hej. Ja är ledsen över att behöva skriva detta, men ja blir lite sur :/ Så här kommer ett klagande inlägg!!
Nyss såg ja en kommentar ja fått över min senaste sminkning (nej ni kan inte se den för ja har tagit bort skiten).
De var en ganska elak kommentar och ja vill bara säga till folk att om ni inte gillar mitt smink, skit i de då, gå vidare till nästa sida! Du behöver förfan inte va taskig för att just du inte gillar de?! Och jag vet att ja har extremt mkt mascara på mig, och att många tycker de e fult, men jag tycker inte de okej?! Så låt mig ha va som helst!
Ja tycker de är synd att dom flesta som kommer med kritik väljer att vara anonyma, för ja hade gärna velat höra din åsikt.
Ja vill också påpeka att ja inte har någon som helst erfarenhet när de gäller smink! Ja har lärt mig själv, ja har testat mig fram, och de ja har idag på mig i smink är sådant som jag tycker är snyggt, och som ja tycker att ja passar i. Alla har rätt att ha olika åsikter, och ja känner fler som inte alltid gillar mitt smink då de tycker de är för mycket eller för överdrivet. Men dom säger de åt minstone på ett snällt sätt! Och anonyma är dom inte heller. Så väx upp, stå för din åsikt, men mobba inte folk för vad som helst! Och för i helvete (ursäkta) var inte anonym!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0