Fredag

Hellooo!!!!
Gud vilken dag! Halva dan var ja emo och nästa halva va ja typ överlycklig^^ Är iaf glad att ja inte gick hem när ja va emo.
De började med franska. Tror ni förstår varför de blev emo:P Men inte bara de, i slutet gav han mig min lilla ig-varning å de blev lite för mkt då. Var nära på att bara bryta ihop men ja bet mig i läppen och blev emo ist. Han sa: du har goda chanser att få g. Skojjaru eller? Har fått mvg på alla fucking prov förutom ett, och ett annat som ja missade. Gå å lägg dig me g!
Jaja... ja va extremt mkt emo efter de, köpte mig godis och gick till matten. De va lite bättre för då fick ja lyssna på musik och äta godis, o ja förstod matten helt och hållet så då blev ja glad. Efter de så hade bert gått hem så ja var med Jennie. Hon räddade mig från emo-träsket.:) Tack jennie:) Blev glad under lunchen när ja va me henne. Så resten av dagen blev glad:) Och förresten så va de nachos (stavas?) i skolan ida:D MUMS!
Sen va de engelska. Vi såg på Bend it like Beckham. Såg inte hela. Unde tiden tog hon ut oss en och en å snackade om betygen för muntliga redovisningen sist. Guess what? MVG!:D It made my day. Blev glad då. Hon fråga va ja trodde ja hade fått innan, å ja ba: ja vet inte, de va rätt svårt att snacka om de å ja tänkte inte riktigt på va ja sa. Men hon ba: ja tycker du nådde ut bra til publiken och ditt språk är i stort sätt felfritt och de verkade som om alla lyssnade, respekterade dig, och var intresserade av de du snackade om. Ja blev så glad^^, HIHI Kia made my day too <3
Iaf:) Sen så va de idrott:D Har längtat efter de sen ja fick veta att de va boxning. För ja å Jojo gick ju på kickboxning förut, å ja tyckte de va kul. Iaf, när vi va där visade han normala slag som ja redan kunde. Sedan skulle vi köra bara korsade slag i 10 omgångar, 1 min på varje omgång och typ 30 sek rast emellan varje omgång. Skiiitkul. Bertil kom å ba: De e bra Rebecca, helt grymt! :D Jag YAYYYY. Å i sista omgången gav ja allt å då blev bertil glad. Han ba: Rebecca utmärkte sig riktigt från alla. Jag ba YAAAY. Sen höll han på hela tiden å berömde å äntligen fick ja kred för de. Ja har förfaan inte pil neråt i idrott bertil! Du e sääämst. :) Ja ägde bertils pil:) HIIHHIHI okej.. Nu ska ja sluta skryta om mig själv.. men ja blev så glad.
Iaf.. nu skakar mina armar... Lite iaf^^, Åkte dirrekt hem och nu sitter ja här. Glad är ja iaf. Såå glad, även fast mag och huvudvärken blev värre efter idrotten, men ja sket i de för de va så kul:)
Okej ja ska sluta hålla på:P
Gjorde iaf en till smink - steg för steg imorse, så för er som e intresserade kommer den upp nångång ikväll:) Och denna är lite annat än dom andra. Fast fortfarande rosa... men aja^^, Stå ut, nästa gång blir de annan färg:D
Ikväll blir de bara vila. Ta de lugnt. Ni får ha d så bra <3 Puss

Kommentarer
Postat av: Jennie

Är inte vänner till för att göra en glad? :D

Alltså mina armar idag, jag tror dom har ramlat aaaav! :/ bajs på det...

2009-02-14 @ 17:14:16
URL: http://jbergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0