Fredag

Blä. Mm.. javet de e sällan ja säger blä om fredagar, men de råkar va den sista dan på lovet :'(
Iaf.. Annars var dagen bra. Igårkväll bestämde ja mig för att sova hos Martin. Mamma fick köra dit mig:)
Dock skulle han upp till jobbet och blev tvungen att lämna mig mitt i natten (typ 3?):( Sen blev de ensamt. Vaknade vid halv 9, stannade i sängen nån halvtimme och gick sen upp å käkade mackor. Smör fanns de inte så de fick bli margarin och ost på mackan^^, Å så snodde ja lite Pepsi till det. Sen va de bara tråkigt tills han kom tillbaka. Läste min engelskabok (har snart läst ut den... tror ja måste läsa om för ja kommer inte ihåg å har ej gjort övningarna till...:P) och va inne på datan lite. Tillslut kom han hem:D Sen tog vi de bara lugnt, tittade på film å sen somnade han^^, Så då åkte ja hem.
Varför känns de alltid som om folk stirrar på en i tunnelbanan? De e inte kul... Ja vet iaf att de va en som gjorde de... nån gubbe.. blä på dig. Å sen fortsätter han å tittar även fast ja har gett honom min mord-blick. (Tror de bara är ett fåtal som sett den... men de är nog Jojo som känner igen den bäst^^) Å då blev ja riktigt sur på honom. Många mord-blickar blev de, å han bara fortsatte att stirra. :( Men sen la ja av.. orkade inte... men han orkade tydligen fortsätta...:(
Jaja.. :P Hehe.. ja stör mig på sånt ibland..:P
Iaf... sen kom ja hem. Satte mig vid pianot å spelade, sen kom mamma å ville sjunga. Sen så började hon larva sig å allt blev skitroligt^^, Hon gjorde en egen text till "River flows in you". Och för er som inte har hört den så är de en pianolåt... dvs de finns ingen text:P Å hon hittade på nått "följ me mig till skogen ja har gjort en kaka, vill du smaka?" Å sånt shiet xD De va skiitkul, å de blev ju inte bättre av att hon hade bäbisröst när hon sjöng med^^, Så jäkla roligt xD

Iaf... Hehe:) Snart är d mat. Blir typ lax klyftpotatis å nått..:P Mumsi.
Blev inge stan idag som tänkt, varken ja eller mor orkade. Men imorgon efter friskispasset ska vi nog ta en sväng, kanske inte till stan, men i Kista:P Jaja.. stan får ja ta nån annan dag. Iaf, imorgon blir de träning med. Har inte gått på ett pass sen innan ja blev sjuk. Men de känns helt sjukt... på spinningen igår kändes de som om ja orkade mer än innan. Och ändå har ja vilat i typ 2 veckor?! Å ingen träningsvärk heller.. Jaja:P Vi får se.
Ha de så bra! Imorgon blir de sminktips;) Ska göra nått riktigt fint för er mina kära läsare xD Haha^^, smörigt värre.... Jaja Haa de såååå brraaaa <3
Puss

Kommentarer
Postat av: Jojo

Haha, mordblicken ftw! :D

2009-02-28 @ 12:33:51
URL: http://dysphoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0