Gitarr:o

Heey!:D Som vissa kanske vet har ja sökit mig tillbaka till pianot på senare tid och struntat i gitarren helt (den har blivit ostämd och dammig) MEN! Idag kom den fram! Efter "så ska de låta" som för i övrigt ägde (brolle e grym:)) så bestämde ja mig för att ta fram den och faktiskt sjunga lite:O Har inte gjort de på år och dar (om man bortser från bandet... men de e sjunga på annat sätt..) Men iaf.. ja märker på min röst att de va länge sen ja sjöng dom låtarna ja brukade. Rösten förändras liksom.. men nu har ja jobbat upp den igen tror ja xD För nu kan ja sjunga mina låtar igen:D Sååå nu ska ja tillbaka å sjunga lite till. (och ja, ja har stängt ventilen så grannarna inte hör:)) Lite blyg är man ju ändå... fortfarande^^,

PUSS!

Kommentarer
Postat av: Bert..

Hihi JejJejJejJejJej:d:d:d min Bajs har avsvikit gitarren:d och förresten minns ja ventilen xD den va kul:p

2009-02-27 @ 23:58:52
Postat av: BeBe

Jeppjepp:) Nu ska ja ta till mig gitarren med, men ja ska fortfarande spela piano xD

Haha^^, Hur kan en ventil vara kul? xD din bajs:P

2009-02-28 @ 09:24:03
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0