Lördag

Helloo.
Vaknade typ kanske halv 9 idag. Sen drog ja en snabbis till stallet å fixade. Sen hem å tvätta håret. Sedan från ingenstans kommer stefan å kallar ner mig, å säger att de e viktigt att ja kommer ner. Jag satte på mig kläder å sprang ner. Å där står han å håller i en helt ny dataskärm till mig xD En platt 22 tums sak:) De e såå nice, men e inte riktigt van än. Den e stoor å bred:P
Iaf. Sen kom martin över. Vi drack kaffe, åt trasiga pepparkakor och myste.
Sedan åkte vi å repade. Henke e i finland och Jojo va inte me, fick ej veta vf, så de blev lite segt. Men två nya låtar blev inrepade och ja har väll hyffsad koll...:P Men de e mkt att lära sig.
Iaf.. nu e ja hemma. Bara tråkar, orkade inte se på resten av melodifestivalen.. har man missat halva så spelar de ingen roll:P
Jaja... nu ska ja väll tråka vidare.. eller nej förresten ni ska få steg för steg smink idag! Blev dock inte många bilder för de fuckade sig... mer om de senare:)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0