Måndag

Hellu!
Today was a happy day. :P Ja va på bra humör!! Typ första måndagen i världshistorian!
Började med spanska vid 8. De va jobbigt. Glosförhör på morgonen... på nått man inte kan = kika på personen bredvid = kines kan inte spanska, tillochmed ja kan bättre... = fail på förhöret...
Hehe:) Okej.. Men ni ska inte klaga på att ja fuskar!! Hon petade på mig å visade sitt papper... va ska man göra?:P
Iaf... efter de så hade vi svenska. Fick häftet som vi ska ha till provet på nästa ons. Stoort prov:P
Iaf.. De va lite läskigt för vi lämnade in skriftliga argumenterande texter förut och han tog ut oss en och en å snackade om dom.. Å guess what?! Bloggen har förstört mitt språk! (men de kan va för att ja skrev den kl 12 på kvällen med.. en fredag dessutom!) Iaf.. han visade mig den å ba... Här har du skrivit ja ist för jag. Här har du skrivit va ist för vad osv!!! MASSOR me talspråksskit!! :(;( Ja e såå fail! Vafan har hänt?! Han ba: ja e väldigt förvånad för den förra uppsatsen du gjorde var felfri, och du hade perfekt språk.. Jag: Ja skrev den 12 på natten:( Hehe..:P ja blev röd... hur kan man göra så!? JA E ARG på mig. :) Men de gör inget.. Bert tyckte ja skulle börja skriva "jag" och sådär här på bloggen så ja lär mig de ordentliga språket.. men de e så tråkigt:(
Sen efter de va de lunch. PANNKAKAAAAA. Matsalen var proppfull. Vi funderade på att sitta på golvet men fick inte av Jennie. Sen hittade vi platser efter tusen år. Sylten smakade bajs.
Efter de fick vi efterrätt av bert:D Vet inte om ja vågar skriva de.. men JO:D CHOKLADSNOPPAR^^, Jennies kommentar när hon bet av ollonet: De känns lite konstigt att bita av den... ^^, HIHIH:) De kom vit smet ur dom:D
Iaf:D hihi... Sen va det temadag. Vi satt i aulan en kort stund, sen upp till klassrummen. Vår klass var med nån sam klass. Vi skulle göra en hejjarramsa... Sämst. Nån kom på lite dåliga saker.. å de fick bli nått sånt:P Sen skulle vi vidare och baka tårta. Blev blå grädde jordgubbssyl typ massa banan.. Och massa dekorationer:P JA GJORDE EN ROS! Men nån förstörde den med gasyr. :( BLÄ PÅ DOM. Sen va de typ måla me händerna och skriva poetiska ord.. tråk:P CHARADER:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D De e skojjiga saker. Satte mig ihop med Rana. När vi kom upp fick vi ordet "flörtig" och ja ställer mig och busvislar på rana^^, Då fattade alla:P Ja kom på i efterhand att ja borde slickat mig runt munnen med... Men ja antar att ja gjorde tillräckligt mkt. Sedan tog vi gruppfoto med.. Alla ställde sig så de blev ett stort hjärta.. tror vi misslyckades men ändå:) Sen ner i ljushallen å käka tårta/skrika hejjarramsor... Kia kom fram till mig och va helt sjukt glad. Hon ba: asså du e nått speciellt när du kommer upp på scen!! Som idag på charadern!! Helt otroligt å hela rummet bara stannade upp å kollade på dig, du ägde helt enkelt!... Jag: Okej... (röd i fejset...) Kia: Du borde hålla på med nått sånt.. nått på scen för du lyser upp så!...
Iaf.. sen va de huvudvärk av allt ljud i aulan. Men sen va de hemgång. MEN! Innan dess åt ja å bert mellis på donken, bara för att minska abstinensen:) Blev en cheeseburgare och en paj för min del:D Bert va lite tjockare..........
Sen hem, för att packa å dra iväg å träna. Gick bra, blev trött.
Sen hem å käka å nu e ja här! Nu ska ja tvätta håret för mamma blir arg när ja duschar efter halv 10... konstigt:P
Ha de så bra my loves! Och kolla in egopicsen!! Blev myyycke blå skugga ida!:)
Pussw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0