Måndag

Bläääädaaag! Snacka om att man tänker negativt på måndagsmornar! Håller på å mobbar mig själv varje måndamorgon:P Men näe de ska man inte göra.
Iaf, väl i skolan så var de helt ok. Hade spanska första lektionen. Bajsigt som vanligt. Blä på Turkson!! Gå å lägg dig hos din mamma. Iaf... hm.. sen va de svenska. Riktigt bra faktiskt! Va lite orolig innan för vi skulle ha debatt och hade typ bara skrivit ner några argument innan, men sedan kom diskutionerna igång å ja började babbla på, lite galen som ja kan bli ibland på folk som har orimliga argument och åsikter. Ja fick iaf skrika ut lite å de va skojj så efter de va ja jätteglad för Edvard (svenskalärare) tyckte vi hade en het konversation!:)
ÅHNEJ:( ja höll på å skriva att sen va de lunch...:( Men de va inte de. De va historia:( Såå historia 40 min (eller nej 30 för han släppte oss tidigt) sen lunch. De va köttbullar å makaroner. Fick bli en skål fil med. Sedan till datasalen en stund och sedan resten av historialektionen.
Efter de så va de samhälle (PLÅGA!) BAjS PÅ DIG TURKSON GÅ Å LÄGG DIG Å SOV ME DIN MAMMA.
iaf.. sen blev ja sur för han drog ut på tiden så ja gick. Men ja va inte den ända.. kom fler efter mig:P
Sen åkte ja hem. Trött å sur pga turkson. Hade ont i magen å lätt huvudvärk.
När ja väl va hemma satt ja vid datan ett tag, sen packade ja träningsväskan och drog till friskis. Hade så inte motivation idag, plus att ja känner mig lite halft hängig, så de blev inte nån jobbig träning. Och instruktören ispirerade mig inte heller. Blir väll spinning på ons me den instruktör ja än så länge gillar bäst, Nils:) Nej han e inte en gammal gubbe han e ung:P Han va iaf rolig sist på intropasset.
Men men... nu har ja tråkigt. Tänkte lägga upp ett sminktips men sen kom ja på att ja skulle behöva ta bilder isf så ja orkade inte. Sorry:P Annan dag.

Jaja nu ska ja fortsätta ha tråkigt. Håller nästan på att somna:/ Men ni ska inte få stå ut me mig längre, ha d bra! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0