Onsdag

Hej på er! Sjuk idag igen tyvärr. Blir så arg över att inte kunna lämna huset. Ja vill bara ha nån å snacka me:( Ja e så ensam..
Iaf..:P Ida har ja bara tittat på tv som vanligt (om ni undrar så är timmen 15-16 en timme då inget går på tv). Men sen kommer allt kl 16:( då e de typ top model och simpsons samtidigt, men ja föredrar simpsons.:) Har redan sett top model... xD
Iaf.. Vaknade sju idag med... kan inte sova när ja mår såhär bajsigt. Gick upp och bad mamma å sjukanmäla mig igen. Å hon fattade att ja inte orkade:P Sen fick ja i mig lite frukost (yay:D) och efter de blev de data/tv. Mamma drog vid lunch till jobbet (hon jobba hemma innan) och jag blev ensam igen:'(
Har tittat på en massa kläder och smink på nätet:O ÅÅ ja hittade ett sminkmärke som ja har leeetat efter. Ja ville köpa de på nått ställe som man kan lita på. Å gissa vad? Dom säljer de på Nelly.com (för övrigt mkt snygga kläder). Så ja snacka me mamma och hon sa att vi skulle kunna beställa där snart xD Och ja har typ 10% rabatt där me med mitt csn kort:O Najs va? De va så sist ja kolla iaf.. :D
Jaja. Har hittat massa som ja vill köpa, fast allt fanns inte i min storlek:( Men ändå:D
Å sen så har ja kollat in en massa smink å shiet å ja vet exakt va ja vill göra typ dom kommande veckorna.. (seriöst ja har inget annat intresse... ja har suttit å kollat ut färger som ja vill prova ihop med varandra... normalt? nej..)
Jaja. De e skoj iaf. Å ja har nu bestämt mig, imorgon kommer ja till skolan oavsett hur sjuk ja är xD (håll er borta från mig...) för ja är för social för att sitta på rummet en hel fucking vecka och inte få prata med någon, inte få gå ut och andas frisk luft, och framför allt sminka mig!!! Ja vill sminka miiig soo baad! Men ja orkar inte när ingen ändå ska se de.. å ja orkar inte bara för bloggens skull, för ja har för lite läsare för att ja ska orka de:P

Men iaf.. jaa javet att de har blivit många inlägg på senaste tiden, men de är min ända chans att vara lite social... även fast ingen skriver tillbaka till mig... åh ja e så desperat:P Men ja tror de e nått som händer i helgen.. men faan.. kan inte komma på vad... jaja de e en annan sak som händer iaf, ska passa Laban (häst). Men ja snacka me ägaren ida å han hade gjort sig illa så han kommer förmodligen inte kunna ridas:(:( Jaja.. ja får väll bara sköta han lite och mysa:) Kan va skoj de me.
Joo förresten... inte för att ni bryr er, men ja tror de e v 10 så ska ja vara barnvakt åt stefans systers katter:D (Dvs katterna som vi hade i stallet förut å ja tog hand om 24/7) ÅH Ni ska få en bild på dom när dom va små!! Här är den :D:D SÖÖÖTAAA <3
Dom äger katten som är mörk som ligger på alla andra...:P Och katten som har sina vita tassar på den mörka:) Sötungen längst till höger dog tyvärr en kort stund efter denna bild togs:(
Ni får lite fler söta bilder på dom:)

Jaja... Ja börjar bli galen av att va här.. ont i halsen... nu ska ja ha tråkigt i en halvtimme, sen blire simpsons;)


Och förresten! Ja hatar honung i te! Eller inte hatar men ja gillar de inte.. Men när man har ont i halsen gör te ont, å om man då har honung i gör de inte ont. Så ja tänkte ha flytande honung i idag. När ja smakade blev ja överraskad:O De va honung med citron i:D De smakade inte honung bara citron:D Så de blev som citronte å de va jättegott:) HIHI

Ha de bra Ses imorgon;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0