Söndag

Hey! Om ni läste förra inlägget vet ni att ja vaknade upp hos Martin och tittade på film.
Men sen så fixade vi oss och drog till Vällingby. Där blev de brunch vid 12 typ. Blev en massa Marianne till frukost xD
Sen så åkte ja hem.
När ja kom hem så va de bara å fixa sig å dra till moster och hennes man och fira deras födelsedagar. Blev tårta å fika å massa mums:) Å en massa djupt snack med mor, mormor och moster. Vet inte om ja vågar skriva allt här men de har me en massa deppiga saker att göra.
Sen kom ja hem, käkade god mat och nu e ja här.
Ja e så arg ibland.. på att ja har för lite pengar. Å de e inte bra:( Ja borde spendera mer på skor och kläder än smink. Ska försöka köpa bara sånt nästa månad, inget smink alls. För egentligen har ja allt ja behöver, och lite till:P Såå Nu blir de satsning på kläder å skor. Blev arg på migsjälv ida för ja har alldeles för dåligt me kläder, för mkt vardagssaker, för lite festliga saker. Måste skaffa mig mer. Men ja behöver hjälp när de gäller kläder. Tror ja ska be kusinen min eftersom hon alltid har grymt snygga kläder. Å hon säger alltid att dom va billiga å bla.. så ja ska nog fråga henne xD För ja måste shoppa med nån om ja ska kunna köpa nått snyggt, annars blir de bara tråkiga vardagsshiet.
Men men. Säg till om ni vill shoppa me mig nästa månad xD Fast kläder då.. inte smink xD Fast kolla kan man alltid göra me smink ;)
Iaf slutsnackat om de. Nu ska vi snacka skor! Ja blir inspirerad av Jennie å gå mer i klackar. De e såå snyggt å ja vill så gärna, men ja e sämst på de:P Men ja har lovat mig själv att försöka:) Så nu vet ni va som väntar. Vet dock inte hur ofta ja har de i skolan:P Men imorgon tror ja att ja har de iaf:D För ja vill:D
Men nu.. ska ja nog tvätta håret å sen sussa. För ja e trött.. :)
Men ha de så bra mina älsklingar <3
PUSS PÅ ER ALLA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0