Tisdag

YAY ledig idag!
Vaknade typ vid halv 9. Satte mig vid datan, tog ett bad lååångt bad... sminkade mig (tjeck out my sminktips!)
Iaf... sedan satt ja vid datan.. sen märkte ja att de va dags för lunch. Gick ner å gjorde lunch. Sen såg ja att klockan var dags att åka till martin:O Fick bråttom och skyndade mig. Kom till Martin. Vi såg på men in black och käkade upp en chipspåse å en godispåse:)
Sedan åkte ja hem igen. Mat.. blä. Martin skulle ut å käka sushi, ja fick köttfärssås me spagetti hemma.. de va inte gott..:(
Ja är sugen på socker.
Iaf.. de va min dag... ja bajsar lite för ja har typ ont i magen... Men men:P

Ha de bra mina vänner, vi ses! <3
OCH glöm inte att kolla in sminktipset under och säg om ni gillade de, annars blir de inga fler av den sorten.

Kommentarer
Postat av: charlotte

hur kom du på att börja blogga från början? :)

2009-02-04 @ 22:01:03
URL: http://oseriosa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0