Torsdag

Hejhej.
Ida tränade ja. Och visst, spinninginstruktören var spansk:P Lite för spansk kanske... hela passet bestod av spansk musik, och hälften av dom som tränade var från spanien:S Ja blev lite rädd... Men kämpade på iaf. Skönt var det:)
MEN han var långt ifrån lika bra som Lars^^,
Hehe:) efter de tog ja en dusch där, å skyndade mig hem, vrålhungrig. När ja kom hem ringde martin och frågade om han fick komma förbi, å självklart fick han de^^, Så han kom, och visade mig bilen som han hyrt för idag/imorgon (för att åka till jobbet xD) Iaf.. vi åkte runt lite, å sen hem å käka mackor å sen drog han igen:(
Då blev ja ensam igen. Pluggade lite. Käkade popcorn:O (säg inte till nån xD) men de kan man faktiskt få göra när man har tränat:)
Jaja... sen kom mamma hem å nu har ja ätit.
Imorgon kanske ja å mor ska åka in till stan (om hon kommer ifrån jobbet lite tidigare). De blir najs. Ska kolla in en massa kläder. Vet dock inte riktigt va ja ska leta efter, men de kommer väll då.
Ja blir typ helt sjuk av att ja har lovat mig själv att inte köpa smink denna månad (förutom mascara som är nödvändigt ont.) Ja går runt å ser alla ögonskuggor ropa på mig.. Å ja har kommit på massor som ja inte har, och vill ha! Å ja måste ha dom!:( Ja e typ sjuk:P
hehe^^, Iaf... nu ska ni inte bli rädda för mitt beteende. Ska göra mitt bästa för att hålla de i shack:)
Kom på att ja faktiskt inte träffat nån kompis på lovet... Förutom repet i lördags men de räknas inte:P Va osocial ja har varit..:P Men men.. Alla andra har ju vart osociala mot mig med:(:( Era bajsar. Hehe:P Ja har iaf spenderat mycket tid me Martin:D <3

Nu vet ja inte längre va ja ska skriva om... Jaja nu ska ja se på Simpsons.. eller ska ja se 2 ½ men? Får ta den som ja inte redan har sett xD Puss på er:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0