Torsdag bajsa på dig!

Ja e inte glad:(
Hemma ida. BLÄÄÄÄ. I hate it. Vaknade med en fuckad halsont, huvudvärk och illamående. Kämpade för att försöka gå till skolan. Började sminka mig, fick ont, blev bajsnödig, mamma arg, jag gråta, sen tvinga hon mig att stanna.. Ja tänkte, okej ja stannar och så går ja sista lektionen (samhälle!!). Men sen somnade ja å vaknade 11. Dåå mådde ja ännu sämre:(:( De va inte kul. Sen försökte ja äta lite, de va jobbigt. Såå ja stannade hemma från sam med:(
Såå ida har ja sovit, haft ont, sovit, toa, sovit, tv, sovit, data... hela dagen:( Usch de e inte skoj. Säkert Amanda som smittade mig:(
Iaf.. Vet inte hur länge ja orkar sitta här.. har dock haft på datan sen 11.. men har inte direkt gjort nått förutom pratat med min älskling på msn. Men om ja orkar får ni ett sminktips senare.. ska bara komma på vad.. känns som om ja nästan skrivit allt nu:P men de har ja ju inte..:) Såå vi får se!!
Hoppas de e bättre till imorgon! Puss<3

Kommentarer
Postat av: Bert..

Jag hoppas oxå de bättre till imorn :( men var det verkligen nödvändigt att du skrev att du blev bajsnödig? Inte för att det är något fel på bajs, men... :S blev du bara bajsnödig en gång?

2009-02-05 @ 22:46:59
URL: http://bluebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0