Torsdag

Hej på er.
Dagen började med engelska. Boring. Gjorde inget speciellt.. typ diskuterade boken. Efter de ensemble. Ja bajsar på jörgen för han sa att vi skulle börja på Bad touch idag, men sen kom kören å körde it's my life me oss å de va tråkigt... Kören ville ha Ung å kåt ist för Bad touch och de ville inte bandet (inklusive mig). Visst den e helt okej å så, rätt skön låt, men bad touch e tusen ggr bättre. Å ja blev arg för då sa jörgen typ att vi skulle repa in den å se om vi har tid för bad touch.:( Min största oro: Ja kommer (som vanligt) inte ha nått meningsfullt att göra i Ung o kåt eftersom de inte e mycket instrument i den, men i bad touch finns de massa saker! De e två gitarrer å två syntar, å sen bas å trummor å dedär me. De e ju fucking perfekt! Då får ju alla nått att göra! SÅååå trött på att behöva göra nått som inte har betydelse i bandet. SÅÅÅ trött, nästan så ja funderar på att byta ibland för de e så tråkigt. Å ja e så arg på hela skiten. För ja kan bättre å de vet Jörgen men han struntar i de. Och om ja vill göra nått mer avancerat måste ja komma på de själv, och SÅ fucking duktig är ja inte att ja bara "kommer på nått nytt" till låten. VA TROR DU?!:( Okej ja fick damp.. men ja e lite ledsen på musik över huvud taget nu. Så bajsigt alltihop.
Iaf... Magonten är självklart kvar. Har nu lovat mig själv att om den e kvar efter nästa vecka går ja till doktorn. Men ja orkar inte. Jaja.
När ja kom hem kom Martin till mig. längtat <3 Vi hade de mysigt å kollade på tv, spelade piano och gitarr å lite sånt.
Och nu har ja bara haft tråkigt. Har iof fixat håret å de va kul. Men annars tråkigt. Läsa bok... blä. Men iaf.. Tror ja ska sova nu. Hoppas ni har de bra iaf mina kära vänner. Och ja måste säga att ja har bäst vänner <3
Så ta hand om er nu! Imorgon är de fredag den 13:de! Så var försiktiga :) <3
Pussspusss


Kommentarer
Postat av: Bert..

jag har också bäst vän ;) <3 :D

2009-02-13 @ 15:21:22
URL: http://bluebert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0