Träning och 100 spänn?...

Hey:) Vaknade vid halv nio idag. Upp å käka frukost.
Igår bokade ja två friskis pass! Ett för dagen, och ett för nästa onsdag. Blir alltid så arg för mitt absoluta favoritpass (spinning me lars xD) e typ alltid fullt (igår var dagens pass me han fullt:() Så nu va ja ute i god tid å bokade:)
Iaf.. De blir spinning idag.. Me nån ja aldrig sett:P Hans namn verkade spanskt.. jaja:P Vi får se.. De är iaf 11.30 så ja ska dra om nån timma.
Iaf:D Ja fick 100 spänn av mor idag:D Ja blev så glad. Men sen funderade ja på va ja ska göra med dom. Godis, lösögonfransar, eller spara till kläder?... Svårt val!!! Tror att godis är de första som går bort för att de e de ja behöver minst av allt:P Egentligen borde ja spara.. men lösisar e så skojj:(
Hoppas ingen ser mig i Kista idag bara.. för ja har inge smink xD xD (nej du får inte komma till kista å se:P)
Hehe:)
Jaja... nu har ja bara tråkigt. Spelade nyss lite piano. De va.. tråk:P Ja borde seriöst lära mig en ny låt nu för ja spelar bara mina två låtar om och om igen. Men de tar så lång tid å lära sig. Å My immortal var tydligen för svår för mig..:P Så... Har ni nån låt som ja kan lära mig? xD Ja tror de blir en till elton john annars. Men vi får se:P
Bajsbajs. Puss på er.

Kommentarer
Postat av: Bert..

din bortskämda sak. jag har bara en låt som jag kan :( sen kan jag dendär riverlåten halvt.. men bajs på den :(

2009-02-26 @ 14:04:11
URL: http://bluebert.blogg.se/
Postat av: BeBe

Gå å lär dig låtar då:P

2009-02-26 @ 18:04:35
URL: http://bollii.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag ska :D hihihi för att jag har bestämt mig för att jag ska lära mig diary of jane som är svår och nu är jag glad men min handled bajsar igen :( jag tror det är för att jag spelar piano. :( Men hsh, så vahettere... lär dig... nån rolig låt att sjunga :D inte elton john :( eller.. a bajs hejdå, jag skriver för långt nu :( Långa kommentarer gör en shåk.

2009-02-26 @ 23:30:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0