Fredag

Heey. Idag va en emo dag:P Än så länge iaf.
Började me franska. BAJS. Orka inte riktigt med. Dagen var bara allmänt dålig. Sen matte. Gick skiit. Fatta noll. Huvet hade tydligen inte kommit igång än.
Sen skippa ja idrotten för ja glömde skridskor:P Hem. Käka. Baajsä.
De som va roligast på hela dagen (skrattade faktiskt) var när ja skulle fästa mitt tuggummi vid sidan om rulltrappan när ja åkte, men ja tappade de å den studsade ner jättegulligt.:) Då skrattade ja tyst för mig själv.
Men iaf. När ja kom hem satte ja mig vid pianot å blev lite gladare. Å sen kom ja ju på att Amanda (syster) kommer ikväll. De e kul.
Imorgon kanske ja inte ens hinner skriva:( blir mkt att göra då^^ Men de ska bli sköjj. Har gjort en video nu å ja känner mig hellöjlig.. ska förska fixa den lite å sen skicka till bert å se va han kan göra:P

Menmen. Skriver kanske ikväll igen. Annars få ni ha d så bra!:) Puss

Kommentarer
Postat av: J O H A N N A

Väldigt fina blommor :'D

2009-01-30 @ 21:36:14
URL: http://kindofjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0