Onsdag

Hej! Blä en trött becca sitter här nu å skriver utan vilja:P
Fyyfaasiken.. ja e trött^^
Iaf.. ida efter skolan så blev de inte träning som tänkt utan hem till martin ist. Tog de lugnt där ett tag innan vi åkte vidare till min far. De gick väll okej. Orkar inte hålla på me detaljer:P Men de gick bra. Hoppas ja iaf:P Farsan höll på å sms:a mig länge efter.. jobbigt med tanke på att ja satt å halvsov/pluggade. Ja e iaf klar med svenskan även fast den blev halvdan (Tjooohooo äntliiigeeen <3) Så imorgon blir de inlämning. Även min uppsats till engelskan skulle va klar, men ja tar mig chansen och skriver de lilla som är kvar innan skolan imorgon. Tror ja fixar de om ja lyckas skriva fort. Annars kan ja ju skriva lite till på lektionen. Ska ju ändå bara diskutera med kompisarna om varandras uppsatser.
Men somsakt.. Som ni kanske förstod så plugga ja som en galning nu när ja kom hem, men nu får de vara slut, ska gå å lägga mig för att kunna kämpa imorgon. Nu jävlar:P Om inte svenskaläraren gillar mitt överarbetade arbete blir ja ledsen... men men.. va ska man göra:P
Äääh... flum nu ska ja inte tråka ut er mer. Förresten så har ja för lite besökare så ja blir inte glad:/ Kanske ska lägga ner? Vi får se... blogg e inte de roligaste, iaf när man skriver såhär sent:P Så därför säger ja hejdå nu!

Puss <3

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du ska inte lägga ner!!! :O

2009-01-15 @ 18:58:12
URL: http://leiha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0