Shopping shopping:P

Hallå! Efter skolan åkte jag till Kista. Försökte hitta nått för mina presentkort på h&m. Ja hatar att gå där ibland. Så stökigt å skit:P Aja.. ja gav mig fan på att ja skulle hitta minst ett linne. Och ja hittade två:) Dock inget vitt..:P Blev ett svart å ett mörkgrått. Sånt som man alltid behöver!!
Sedan... galen i smink som ja är så köpte jag även smink på hm:O :O Ojoj.. Köpte dessa fyra pennor, tre färgpennor som är bra som bas till ögonskuggan (om du har liknande färg på ögonskuggan såklart):P Dom verkar helt okej. En sak ja inte tyckte så mkt om med dom var att dom har glitter i sig, vill ha matta.. men aja:P Sedan en vit kajal med, alltid nödvändigt å ja tycker inte att de e nått som man behöver slösa hundra spänn på när de bara ska sitta på vattenlinjen å inte göra big mama difference...:P Hhihi.. så de var de ja köpte! Var påväg att köpa ett concealer-sätt i Kicks men.. ja avstod... eftersom de kostade 265 spänn.. men ja har faktiskt pengar för ja fick i försenad julklapp:D:D Men då skulle ja inte ha nått kvar.. så ja struntade i de. Börjar bli dags för en ny foundation nu... borde satsa mer pengar på de. Men förr eller senare ska ja ha båda:D:D

Jaja vi hörs:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0