Smink

Okeej... ja e dålig på ideer idag... Sminktips.. hmmm.. Gud ja e dålig på detta:P Tycker ni kan kolla in dehär videorna om ni vill.. Och kanske få insperation från mina foton... Puss:)


Rosa, lila och svart.





Emeraldgrön och mörkblått.
 Okeej.. fotot är väldigt redigerat å ja har inte sånna
 ögon eller fransar bara så ni vet:P




She's so pretty!!! Denna är en stor favorit, lätt, snygg och användbar:)

Denna är skitsnygg och bra om du inte vågar ha mkt färg, men vill prova lite.

Här är nästa, lite mer färg. Prova prova:)

OKej... prova inte denhär^^ Än iaf.. Ville bara visa hur grym han är:) kolla hans andra videos med!

Okej.. blev tvungen att lägga in hans senaste med^^ Javet han e gay men han e rolig:)

Hon e bara grymt bra! Älskar denhär videon!! Lovelove!! <3


Okej... Nu ska ni inte behöva titta på fler.. om ni nu vill de så kan ni gå till deras kanaler på Youtube och kolla in allt dom har^^
Denhär tjejen ville jag lägga ut en video ifrån men hon har förbjudit kopiering av sina videos så ni måste gå å kolla på detta: Hennes coola video. Ja gjorde en liknande fast ja tog bort de gröna. Såhär blev min version:

Kommentarer
Postat av: Bert..

HIIIHIIII DETDÄR ÄR DENDÄR DÖSKALLEN DU VISA MIG FÖRUT :D next halloween bebe ;)

2009-01-19 @ 19:01:26
URL: http://bluebert.blogg.se/
Postat av: Bebe

JAPP nästa halloween ska ja sminka dig så:D men då måste ja köpa masssa saker..:P

2009-01-19 @ 20:03:51
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0