Söndag

Hej på er! Guud ja e trött!! Vaknade runt 10 idag, käkade, fixade mig, pluggade.
Sedan tog ja å mamma en kort promenad, de va isgata ute så vi vågade inte gå så långt.
Efter de så messa Martin mig att han hade en överraskning. Nyfiken i en strut blev man ju då^^ Så senare så åkte ja hem till honom och en fin parfym fick ja xD Lukta jättegott, precis min smak:D Å min gamla håller på att ta slut så de va bra:)
Iaf var där ett tag å sen åkte ja hem å tog ett varmt bad xD Skääänt:D
Å nu skriver ja väldigt kort för ja e så trött:P Men ja ska iaf ge er lite egopics att titta på xD HioHi
Godnatt!



Kommentarer
Postat av: vanessa

Titta gärna in min blogg:)

2009-01-27 @ 11:44:28
URL: http://vanessabrown.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0