Tisdag

BLöh.
Idag började vi 8 med historia. Rätt onödigt, satt bara i datasalen å inget blev gjort. Men men... sen så var de ensemble. Ja va lite rädd för den, för ja trodde han skulle tvinga mig spela upp min sång men ja slapp:D:D:D:D:D
Iaf.. Vi kollade igenom va vi ska köra för låtar på nästa stora föreställning. Säger vilka låtar de blir när de är spikat, men en förvarning, de kanske blir Bad touch xD XD (har ni inte hört den gå in å sök på youtube..:P)
Men sen så spelade dom som hade sina låtar ganska klara upp dom. De va kul^^ De va bert, pontus å ashur.
Sen stack ja bert å alexandra iväg till donken å blev feta:) Sen tillbaka för att ha klassråd...
Kan inte säga allt som blev sakt på klassrådet idag tyvärr för ja vet inte riktigt vilka som läser osv... Men vi snackade iaf en jefla massa skit om Anthony (samhälls/spanskalärare). Om va han har gjort för skit å så. Å nu ska de vidare till rektorn. Får väll se va som händer.
Efter de, HEM <3 eller nej.. inte riktigt, för ja blev tvungen att ta en snabbis förbi Kista med för att bomullen va slut hemma, lika väl som min mascara. Ja snackade me bert läänge iaf i telefon. Snackade me han från och med att ja kom till kista tills ja satt hemma å spelade piano för han:P Under tiden så köpte ja bomull och de som e på bilden här nere. Sedan åkte ja hem å spelade lite piano för honom xD Hihi. De va inte bra. Men men..
Sen så blev de datatime.. Bara en massa msn å shiet å tråkiga gratisspel osv.. så är de när man har tråkigt.
Börjar oroa mig för va ja ska snacka om på engelskan... Bert sa att ja ska ta från uppsatsen, som ja föriövrigt fick MVG på!:) Men å ena sidan vet ja inte om man vågar öppna sig så för heela klassen.. (okej hon ska dela upp oss men ändå). De flesta vet väll inte va min uppsats handlar om.. eller nja.. ingen vet förutom bert å kia:P Men den e rätt djup.. rätt mkt känslor kring den, och ja vet inte va som är för privat och vad som inte är det. För de andra så tror ja att folk antingen kommer mobba mig för de efteråt, eller så kommer de verkligen inte bry sig över huvud taget. Å de e inte de ja vill. Samtidigt så skrev ja i min uppsats att syftet med detta är att få folk att förstå.. och om ja snackar om de inför klassen har ju dom hört de me...
Shiet dehär blev en låång text om ingenting... Så nu ska ja inte skriva mer, fast de e kul:(
Men inte tråka ut mina kära läsare <3 :)
Puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0