Torsdag

Hej allihopa. Gud vilken dag. Trött bajs.
Dethela började med att ja (som vanligt) satt för länge å sminkade mig på morgonen... Sedan hade ja plötsligt 10 min på mig att duscha, fixa håret, klä på mig å springa till bussen. Tro de eller ej, men ja klarade det. En minut i duschen, två me håret å resten slänga på sig kläder å dra. Rätt bra gjort:) tkr ja iaf.
Sedan hade vi engelska som första lektion. Vi gick till datasalen och tittade på Obamas tal på storskärm, sedan diskuterade vi om va han sa osv.
Efter de var de ensemble. Ja va rädd för min låt som ja gjorde (äckel balladen, kommer ni ihåg?) var hemsk. Som tur var hade ja glömt de mesta av den när ja satte mig vid pianot. Så utifrån de ja kom ihåg fick ja göra en ny låt. Sen kom Bert å hjälpte mig. Jörgen visade lite ideer om va man skulle kunna göra osv. Sen hade ja å bert jättekul med tre ackord. Han var min västerhand med sin högerhand:) Den blev så rolig å vi hade så dampkul så de va roligt. Sen slut me de:P
Lunch. Blä biffstroganoff. Inte äta. Äta macka i kiosken. Gott. Cola. Gott. :) Medans vi åt så gick vi till körsalen å Alexandra spelade piano för oss. Såå fint, helt ärligt ja fick kämpa me tårarna asså.
Sen fick ja å bert spela upp den dampiga sången som vi gjorde:D
Sen spela ja your song å bert spelade mad world osv. Sen gick Jennie för hon skulle röka. Sen gick bert för han hade lektion. Sen satt ja å alexandra kvar ett tag å pratade å spelade lite.
Sedan svenska. Hade gjort de som alla andra gjorde den lektionen.. han sa att den skulle lämnas in:S Men iaf.. så ja satt å gjorde matte ist. Sen slut.
Sen... mardrömmar... SAMHELVETE.... Samhälle då för er som inte fattade... Ja får rysningar längst ryggen bara av att skriva ordet... Hehe:) De e inte de att ja hatar ämnet. Bara läraren och klassen som e helt miffad i huvet. Fattar typ inte vafan dom vill å vafan dom tänker?! De enda som var roligt på hela lektionen var när nån sa har vackert ist för är vacker (tror bara bert förstår?) men de va bara ja som hörde de ändå...
Sen. Efter miljoner miljarder år. Efter istiden då ja hade frusit till is på min fuckade stol, då hände de största i världshistorian. Vi slutade. :) Okej dedär var extremt löjligt skrivet... men de e så de känns... Å förresten så gick vi igenom exakt samma saker i nian som vi håller på me nu, å ja fick jävligt bra på ekonomiprovet faktiskt å ja kommer ihåg allt. SÅDESÅ. GÅ Å LÄGG DIG ME DINA CIRKLAR!
Men iaf.. vi slutade..:)
Sen blev de emostund.
Sen... hemma.
Nu trött som helveeeta. Ska äta snart tror ja. Sen blir de läxor. Har nu bokat pass till imorgon. Blir första gången i fridhemsplan. Med kusin cecilia och mor. Ska bli kul, bara de inte e lika bajsigt som aerobicsen igår va.:(
Men. Ni får ha de så bra. Ja tror ja har använt mkt punkter i detta inlägg som egentligen inte ska finnas. Men ni får stå ut:D

Hejdå era bajsar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0