1 dag kvar!

Okeey.. e de normalt att räkna dagarna tills man åker hem?:P Ja saknar ju bra allihop, de är problemet:P
Men iaf.. imorgon åker vi hem (YEY lång bilresa igen;O) å ida ska vi se på Darin så morsan blir glad... Å sen kommer min älskade kamera bli min snart:D Längtar som en bajs.
Skåne e najs, men ja saknar storstaden. Å ja saknar pengar..:/ Har så mkt ja vill köpa.. men nu e de hål i skorna så mamma ska köpa skor åt mig iaf:D Då blir ja glad^^ Å ja e så skitig om fötterna.. (ni vill inte veta)
Sov hos Amanda inatt eftersom vi åkte hem lite senare än samtliga gjorde. Och då blir resultatet skitiga fötter... mer om de sen när ja kommer hem å kan skriva detaljerat om veckan;);) Då blire låångt inlägg.... Haha ni måste läsa, suckers:P
Eller ja... mm:P

Nuu så har ja inget mer att skriva.. Stå ut mina vänner snart är ja hemma! :)
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0