Måndag

Ojoj, sova till 11 får man göra d?:S Vaknade av mess från älsklingen... tänk om ja hade fortsatt sova?:P Inte bra.
Va hände me flickan som gick upp senast 9 på helgerna? Helt borta!:o
Jaja.. Somsakt vaknade ja sent, käkade flingor å mjölk til frukost. Sen kom Martin för att hämta mobil som han ska ha medan hans e på lagning. Sen blev de typ lunch.
Ja.. å sen har ja suttit vid datan typ hela dagen^^ Fasnade lite som man lätt gör^^,
Nu börjar ja sakna att sminka mig ordentligt. Har inte haft mkt på mig på hela sommaren, som mest bara foundation, concealer, puder, solpuder och mascara. De e såå lite... Inga skuggor har ja fått leka med. Men snart så! Ska vänta tills kameran kommer så ja kan visa er;) För då kmr de bli mycke bilder;) Kommer vilja ha me min bebis överallt:D
:O:O på tal om bebis!! Ewa, min låssaspappas syster, ska ju ha barn, och idag gick vattnet!!!:O:O Men bebisen kom inte idag... hon fick åka hem.. men dom sa att om inte värkarna kom igång innan ons så skulle dom sätta igång dom. En mysko sak är att Ewa själv sa att han kommer födas den 29:e :O Vilket är på ons.. :O :O
BEBIS:D HIHI mysigt:) Ja kommer få två bebisar:D Min egen bebis å Ewas bebis:D Dom ska få leka med varandra också^^ Så ni kan få bilder:) HIIH
Okej ja ska sluta snacka bebis nu.. Men men imorgon ska ja till kista å försöka hitta skor, eller om ja har tur får ja åka till stinsen å då kan ja köpa foundation med från MUS^^ För min jävla flaska gick ju sönder i Skåne:(:( HATA GLASFLASKAN ÄLSKA INNEHÅLLET... Ska säga åt dom att börja me plast...
Jaja.. Vi hörs imorgon! Pöss

Kommentarer
Postat av: bert

"... tänk om ja hade fortsatt sova?:P" jo, då hade du gjort som jag :) testa det nångång ;) :D

2009-07-27 @ 22:44:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0