Onsdag

Hejsan hoppsan! Förlåt att de inte blev nått inlägg igår, hann bara inte:P

Iaf, idag vaknade jag halv 11. Spela data, fixa sig å sen dra till mormors "pojkväns" landställe:) Åkte med moster å hennes familj eftersom stefan inte skulle me.
Hos mormor fick vi först en jättegod jordgubbs sak.. typ paj fast den va typ "knäckig" asgod:) Mormor e duktig. Sen gick vi och kollade på vattnet som låg jättenära deras hus, bastu och allt fanns där! Sedan gick vi till ett annat ställe där de va suupermånga båtar. Sveriges största marina sa mormor.. va de betyder vet ja inte men antar att de e mkt båtar som håller till där:P Sen hem igen å börja fixa middag. Blev stekt fläskfilé med bacon, purjolök å grädde (nej inte vispad..) med ris, supergott! Vi hade de trevligt å nu har ja precis kommit hem. De ända som inte var kul var mina skor... Ni kanske alla vet vid dehär laget att mina favoritskor är förstörda.. Vilket betyder att ja desperat letar efter skor att ha på mig. Men ida hittade ja ett par ballerina som ja köpte förra året (riktigt snygga). Vad ja inte kom ihåg av dom var att dom gav sån grym skav så man nästan dör... Så nu e fötterna ledsna å skinn har flagats av på alla möjliga ställen.. Och skor hittar ja inte.. Ja HATAR att leta skor... finns ju inget nu för tiden. Å om dom e snygga e dom inte sköna å om dom e sköna så e dom inte snygga, va e problemet?! Ja ska fan göra mina egna skor.. Dom skulle sälja som fan:) Jag skulle iaf köpa dom:)
Hihi^^ Jaja..
Nu försöker föräldrarna utnyttja mig med.. okej de kanske inte e att utnyttja men ja tkr deras anledning är.. konstig:P Jo ni vet ju att ja ska skaffa en bebis snart (nej ja e inte gravid ja ska köpa systemkamera), och då säger dom att bara för att ja ska skaffa den måste ja laga mat en gång i veckan.. Jaha säger ja, men de e ju inte som om ni betalar den åt mig? ja betalar allt själv! Jo men ändå säger dom:P Okej säger ja men då får ni stå ur me äcklig skitmat:)

Ja vann:D

Nu ska ja.. antingen sitta kvar här en stund eller ta en dusch.. eller så gör ja de imorgon.. eller inte för ja borde inte sitta vid datan.. Ja tror ja ska bada:) Så får mina fötter lite relaxing med.. Får nog massera dom lite å smörja in dom me gukka efter:)
Förresten, hur länge tror ni ja klarar mig utan foundation innan ja blir galen?:) Ja ska prova.. Har förresten köpt en ny sminkborste! Supercool, inga djurhår så djuren far inte illa:) Från Bodyshop, riktigt bra kvalité, vilket man sällan hittar i konstgjorda borstar. Fast den va rätt dyr:P men de e värt de:) Den e len som en babyrumpa:D

Men nu ska ja sluta snacka skit.
God bless Akalla, cuz we need it ^^,


-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0