Senaste.. 3 månaderna

Eftersom ja typ slutade blogga för ca 3 månader sen så tänkte ja helt enkelt försöka minnas va ja gjort dom senaste 3 månaderna xD (lycka till..)
Jaja, öh.. Ja har sommarlov xD (nähä?) Sen jobbade jag i tre veckor vilket var... långtråkigt, så nu har mitt lov verkligen börjat "på riktigt". På skolavslutningen så sjöng ja ofc;) Så bara för de får ni en bild. Ja sjöng Feeling good för er som undrade... De gick väll.. okej. Efter de blev ja sjuk kommer ja ihåg.. Jaja:P
Sen vare midsommar å vi va ute i Trosa (Yey världens ände:)) å firade. De va lite.. småtråkigt, sådär som de lätt blir på landet utan dator och utan normala kanaler på tv:n.
Sen var bandet (plus typ Richard å hans "kompis") ute i Rösjön å badade:D (De var releaseparty för nya låten som blev typ färdiginspelad dagen innan) Efter de blev ja sjuk... Men på tal om inspelningen, de va så roligt å hemskt å jobbigt å bajskul. Hhihi vadå blandade känslor? Jag bajsade på mig själv, tyckte att ja va sämst i världen på att sjunga, blev arg, grät, blev uppmuntrad (tack de hjälpte:D) och bajsade på allt å sjöng å då gick de bättre än förr:D
Men iaf tillbaka till badet, de va skoj ja hoppade i (okej gick i..) tre gånger å de va sköönt:D Sen grillade vi chips me marabou på (GRYMT gott!). Härliga tider, Henke spelade på gitarren som ja tog med och sen lyssnade vi på musik å bara hade mys. Somsakt.. ja blev sjuk efter xD
Sen kom Amanda också, när hon åkte hem blev jag ännu sjukare:P Stannade hemma från jobbet i 3 och en halv dag. Sen va de dags att åka till Jönköping för att vara tärna på min halvsysters bröllop:O:O
De va läskigt.. varför? jo för att ja sjöng:O
Men allt gick bra typ, dagen efter åkte vi hem igen (bajs på 4 timmar i bilen + en timmes paus)
Efter de jobbade ja mer och var orolig att de inte skulle ha nog me arbete som täckte hela veckan, så ja fick gå till en annan avdelning.
Å i helgen har ja inte gjort mkt, sett Brüno, sovit hos Martin <3 och bara tagit de lugnt. Såg en grym film igår, Knowing. Riktigt bra!!
Idag har jag.. Nördat mig vid datan och vart ute å gått med mamma. Bara tråkiga saker. Imorgon blire å åka till min älskling igen och sen stannar ja väll där till onsdag (ska se Harry Potter på ons:D) å vi ska väll hitta på massa skoj:) Så tyvärr är jag lite upptagen närmaste dagarna.

Ja de var väll typ allt? Kan inte minnas mycket mer, antar att ja börjar bli senil.. Men vi ses mina små bajsbarn:) Puss!

Kommentarer
Postat av: Bert

HAHA BAJS MARABOU ME CHIPS VA JU VÄRLDENS HIT! :DD AAAHAHAha ja vill ha mer :( Och jej en bajsbloggarebajs :D

2009-07-17 @ 00:11:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0