Bajsbajs tisdag

Hej. Idag var såååå inte min dag. Delar av den var iaf ganska roliga, men resten var bara BAJS!
Började dagen med historia (Olland...) och de va trist.. bara massa genomgångar.. men ja lyssnade rätt bra iaf idag.
Sen så var de enseble. Körde bad touch å de låter hemskt.:P Och ja är typ sämst.... Men iaf:P Sen kom kören och körde its my life. (laaaiiiiifff) Min lins hoppade ur:( aja.. Sen så var vi bajsar hungriga så vi skyndade oss till donken. Blev myycke mat för en liten Bebe. Men de va gott xD Å ja åt upp allt:o
Iaf.. sen tillbaka till skolan för att ha klassråd. Eftersom en pers slutade i vår klass blev reserv representanten för elevrådet nu en representant. Och då blev ja reserv:P Som om dom skulle sluta.. iaf:P Va gör man inte för klassen?... -.-
Iaf.. sen så hade ja lång rast så ja va me jennie å bert på deras svenska. De e roligt^^, För ja slipper göra saker, men ja kan också göra de dom gör om ja vill^^, Iaf.. dom lyssnade på dikter av en tjej som kommer till skolan på tors. Hon lät rolig.. Men hennes dikter va bra: Olivia bergendal lr nått sånt..:P Iaf. Sen så var de franska. Wihi.. här började min dag gå lite snett.. Nej, man blir inte glad av att se Olivier! Iaf.. Ja å bert gjorde de bästa av situationen och gjorde en serie om vår franskalärare och va han sa. Tänker inte återberätta här, för ni kmr inte tycka d e kul. Men om ni vill se nån gång så fråga bert om ni får se hans franskabok:) (lammkött!:))
SEN!!!!! sen blev min dag äkta bajs! Åjuste... ja nämnde inte att ja va hos sjuksyster på morgonen för att väga å mäta mig.. Hon sa att mitt BMI sa att ja va precis på mitten av normal (altså är ja perfekt...)
Men iaf.. inge mer me de. Ja å bert gick ut från skolan å ville skynda oss för vi såg bussen. (lite mitt fel för ja sa: Om vi springer så hinner vi.) Några sekunder efter halkar ja som en bajs å landar på ryggen å huvet. HÅRT! :/ Ja tappade andan och typ bajsade.. Skrek och grät (nej ja brukar inte gråta... bara när de gör fuckat ont, som nu...) Sen kom en gubbe... å folk hjälpte mig upp. In igen till skolsyster... Vettefan varför ja skulle dit... De va en doktor där iaf... Han kollade på ryggen och frågade om ja red:( Jaja... De hände inget spec där, förutom att doktorn var sjukt läskig. Sedan efter lite torkande av tårar så gick ja ut igen till bert. (skolsyster trodde vi var släkt?... e vi lika?:S) Ja bestämde mig iaf för att vi skulle till Kista å käka å repa ändå. Men egentligen kunde ja gått hem.
Käkade på tacobar och sen drog vi till Henke. Gjorde typ inget.. sen gick vi till replokalen.. gjorde typ inget.. Orkade inte sjunga för ja hade ont i kroppen och i huvet som faaan (de dunkade som en bajs, å hög musik på de gjorde de inte bättre). Sen bestämde ja mig för att gå, för ja orkade inte mer. (FÖRLÅT om ja va emo... har bara så fucking ont...)
Nu e ja hemma iaf.. ontont fortfarande. Men de löser sig nog. Skolsyster ville att ja skulle gå dit imorgon...:P Bajs bajs.

Jaja.. nu ska ni slippa höra mitt klagande. Blir iaf ingen träning imorgon, för ont för de.
Nu ska ja sova.. javet de e tidigt men ja mår inte bra:(
hoppas ni mår bra! Puss
FAAN förresten., ja glömde å säga att ja blev inlåst på Henkes toa.. å sen skrattade dom åt mig:( ERA BAJSAR!

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej där! Jag har en tävling på min blogg.. bara så du vet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0