Fredag - It's all about tomorrow!

Hey! Vaknade aldeles för tidigt, fixade mig å drog till skolan.
Franskalektion som första lektion. Tråk:P
Sen Matte.. fick hjälpa folk att förstå matte a, och då blev ja glad för ja tycker om att hjälpa folk:) Däremot va de lite jobbigare å jobba på mitt:P
Sen lunch. Fil:)
Sen engelskadiskution om boken, gick bra, pratade väll hyffsat mkt. Sen hem igen.
Hemma hade ja tråkigt:P Sen så drog ja iväg till repet. Eller nja. Först till centrum å käka å köpa mascara å fika tills ikväll. Sen iväg till replokalen:) Alla var där idag! Och vi hade även Martin, Murat och Alex som åskådare:)
De gick riktigt bra idag, iaf i slutet. Riktigt skönt, fast min röst va lite död så ja har bestämt att ja inte ska prata förräns ja ska börja sjunga imorgon:)
Sååå IMORGON SMÄLLER DET:D Debaser, nångång mellan 12 å 16 spelar vi (taskigt att vi inte fått veta när:() Kom å titta om ni vill, och har lust att vända 4 timmar:P Haha^^ nä ni gör som ni vill, kommer nog få tiderna imorgon bitti så smsa om ni vill veta:D Själv ska ja gå upp 6 imorgon:(:( Och en annan sak.. min mage värker som en bajs.. tror  de e maten från kista:'(
Nu e ja hemma å har tvättat å fönat håret så ja slipper de imorgon. Ingen aning om va ja ska ha för smink dock.. jaja! Nu ska ja sova så ja e pigg:D PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0