Lördaag <3

Yees! It's a looovly lördag todaay:D HIHHII (ja jag är helt damp)..
Dagen började me att ja vaknade halv 11:O Av sms^^, Va typ helt död (vilket är ovanligt).
Sedan käka ja å fixade mig lite, sedan kom Martin förbi med jobb-bilen och sa hejhej. Han hade köpt biljett till Metallica ikväll.:( Ja vill också^^, Men de får bli nån annan gång (om dom ens kommer fler ggr:o) Iaf..
Sen drog ja å mor till Kista å handlade en massa. Käkade lunch där me. Det var skojjs:)
Efter de så blev de bråttom för vi hade gäster och ja skulle fixa mig till rep/gäster på bajskort tid. Helt otroligt att ja bara kom typ 20 min försent till repet.. men de gör inget:D
Iaf, sen va de rep:D Vi hade sååå kul:D Från ingenstans så fixade dom sicket i nya låten så den e klar nu:D (å ja, ja skriver att dom fixade de, för ja är inte musikalisk och kan inte skriva låtar:)) Sen så spelade vi alla låtar som vi ska köra på tävlingen som kommer upp snart! Debaser, Slussen den 21:a mellan 12 och 16;) Dåå jäklar! Då ser ni oss på scen (iaf 10 min...) Iaf, vi hade grymt kul, blev inspelningar på mobil osv, å mkt träna på att kunna dampa på scen (vilket ja har svårt me, men de gick typ bra ida:D) Å ja klarade att sjunga:D Å de va så bajskul så de finns inte:D Å sötaste Fiia hade köpt fika till oss <3 Så gulligt:D Så fikapaus blev de med kakor, kexs och cola:D MÖMS! Sen hade dom en kyl där så vi har nu ett kakförråd:D HIHI.

Sen åkte ja hem. Ni får tilloch med lite hemska egobilder idag, bara för att ja var kär i mina kläder. Nu har mamma och gästerna gått. Mamma kommer hem nån gång inatt:P Fest..:P
Men iaf.. Ja e grymt nöjd me dagen! Tack alla för att ni förgyller mitt liv:)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0