Måndag

Bajs:P
Ehum. Började dagen med svenska. Typ genomgång inför ett arbete och läsa bok.
Sedan historia, genomgång av fråger till prov igen.
Sen lunch. Käkade kycklingmacka å cola. Satt i musiksalen å gjorde inget. Sen historia igen. Han släppte oss tidigt. Ja å bert drog ner till kiosken å köpte bajspåsar. Sen samhälle. Hade riktigt kul till en början. Vi började med EU och läraren sa till oss att skriva en fråga eller påstående om EU på en lapp. Ja skrev först en fråga, men sen började ja å bert skriva massa oseriösa frågor som var grymt roliga. Ja måste säga att lapparna ägde:) Anton hjälpte oss lite med^^, De var skojs. Men sen kom läraren och förstörde allt så ja blev emo resten av dagen. :( Låt oss ha lite kul:(
Iaf.. min dag blev förstörd. Bestämde mig för att stanna hemma å va emo å plugga lite ist för att träna. Längesen ja tränade nu.. inte bra för ja börjar bli slö och deppad.
Finns de vårdeprition? Har hört talas om höstdeprition men... ja tror ja kanske är lite sen och får min nu. Inte så konstigt me tanke på att de fortfarande är vinter ute å shiet. De ända som räddar mig från att vara emo på heltid är fantastiska vänner, och ett huvud som gör sitt bästa för att hålla sig undan en deprition. :)
Ikväll när ja läst en bit i boken så började ja drömma om framtiden. Va den kommer ge mig osv. Va som ska hända me mig. Ja tänkte på va ja vill bli. Å ni kan ju gissa själva. Ja vill utbilda mig till makeupartist och åka världen runt å sminka modeller inför deras fotningar till tidningar osv. De är va ja vill hålla på med. Men hur lätt är det att nå dit? Inte lätt. Å ja är typ inte tillräckligt duktig eller nått:P
Men men... Drömma får väll alla, eller?
Ja drömmer också om sommaren. Dit längtar ja nått så grymt mycket. Slut på skolan, få börja på nytt till hösten. Få bada, sola och springa runt i bikini. De e va ja längtar efter. Kanske blir de nån ridning med om ja hittar nån häst. Saknar Roxan grymt mkt. Saknar sommaren då man kunde rida runt i shorts och bikinitopp på ängarna å bara njuta. Saknar henne som fan.

Men nu blev detta långt inlägg me en massa tankar.. Men ja måste dela me mig av en sista tanke... i duschen så funderade ja på att ja vill skriva min egen bok. Älskar att få skriva om precis de ja själv vill skriva om, hatar att skriva om sånt ja måste skriva om. Antar att de är därför ja gillar att blogga? Och snälla tro för all del inte att min bok skulle handla om smink bara för att ja gillar de. Ja har en jäkla massa andra tankar i huvudet. Å skriva är kul, somsakt när man får skriva om de man vill.
Men nu ska ja säga hejdå...
:( Måste läsa nu.. Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0