Måndag

Ja skrev först mendag.. de e nästan mensdag^^, Men de va inte en mensdag:P Den va helt ok.
Började me svenska, hade sovmorgon. Där satt vi i biblan å gjorde vårt arbete.
Sedan historia, men... vi fick gå å äta direkt:D (40 min extra rast yeeeah).
De va typ kyckling nånting i skolan... blev de å fil till efterrätt. Sedan satt vi i datasalen å bajs gjorde klart sitt arbete.. sen blev de biskvi å cola..:D Javet vi e tjocka.. men låt oss...
Sen historia igen. Gick igenom saker till provet. Men ja å jennie satt mestadels å mimade till låtar:D De va mysigt. Fick en del låtar med:)
Sen rast... sen samhälle. Jennie kom me en superbra idé!! Han sa att han inte hunnit rätta proven så då sa jennie att vi borde få arbeta med våra arbeten å låta honom rätta själv:D Dock blev han bara klar me två prov.. jennies å berts:( Iaf.. där satt vi å gjorde inbakade flätor, lekte på facebook å kollade bloggar xD
På tal om bloggar, HJÄLP MIG MED EN NY DESIGN! va ska ja ha? färger? foton?! ska försöka fixa bloggen nu under lovet. Den måste bli lite finare än va den är nu... eller ja.. den e hemsk nu.:(
Jaja.. ni får gärna hjälpa mig:)
Nu är ja hemma.. sitter å väntar på middag för ja e bajshungrig, men mamma tränar så hon kommer typ om en halvtimme. Försöker plugga historia men kan inte koncentrera mig för huvudet värker och magen kurrar. jaja.. de går nog bra iaf. Eller inte..:'(
Men nu åter till pluggandet, sen MAT;D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0