Måndag

Hejsan. Ida var en bajsdag. Men de finns lite hopp iaf.

Dagen började med spanska (nej ja skyndade mig inte, tog allt långsamt, men ändå kom ja i tid:() å de va bara bajsbajs. Sedan så va de svenska. De va bra faktiskt för vi fick läsa hela lektionen. Tro det eller ej, men ja gillar boken ja fick av honom (även fast den e gammal som gatan och luktar som bajs). Ja tog inte ens rast på svenskan för att ja va så inne i boken (å de e ändå typ tredje kapitlet...)
Sen så var de historia. Innan de köpte ja en yoggi för ja va så fuckat hungrig. Sen lunch. Va typ blodpudding ida, å ja e såååååå allergisk mot de!! De e SÅ äckligt. så de blev kycklingmacka å cola. Vi satt i musiksalen å käkade. Där stod en flygel helt plötsligt... den va inte vacker och den lät inte vackert heller... men de e ändå kul:D För de e helt annat å spela på flygel:)
Sen sjöng bert för mig eftersom han så gärna ville. Han skickade sms om att han ville sjunga, å då tyckte ja han borde ställa sig mitt i ljushallen å sjunga. Men han ville inte:(
Iaf... han körde sin nya låt å ja lyssnade noga. Kan bli riktigt bra tror ja:)
Sen en halv historia igen (ja vi kom lite försent... musikens fel:)) å vi satt i datasalen å gjorde ingenting.
Efter de så... skulle ja haft samhälle eg. Men... ja hade inte de:P Vet inte om ja vågar skriva här... man vet ju aldrig vem som läser ens blogg.... men egentligen... varför ska ja dölja de?
Ja hade möte. Möte med bitr. rektor, mentor Kia, kuratorn och mamma. De handlade om mest hur de går för mig å så... har kommit efter mkt när ja har vart sjuk å sånt. De har blivit en ond cirkel. I början tyckte ja bara de va jobbigt. Men sen så kunde ja inte hålla mig längre... började grina.:P Och ja, de va därför ja va röd som en tomat när ja kom tillbaka för er som undrade. Men..:P Sen till slutet kunde ja lugna mig hyffsat iaf. Vi kom fram till att ja inte ska läsa spanska i år, utan börja på nytt å läsa i 2an å 3an ist. Ja kan svära på att ja va nära å få panikångest där inne... å de e inte kul. Som vissa kanske vet har ja haft problem me de förr å ja är skiträdd för att de ska komma tillbaka, för de e typ de hemskaste som finns. Iaf... de slutade lyckligt. Å ja e glad att ja har Kia som mentor å ingen annan, hon kramade om mig efteråt och försäkrade mig om att de skulle gå bra, och att fler har valt samma väg som ja.
Och en till sak som ja glömde, ska gå extra stöd på tisdagar nu, så räkna inte me att ni får se mig efter skolan. Blir en jäkla massa plugg nu. Ska göra så gott ja kan.
Så nu vet ni allt.. gud va ja har öppnat mig för min blogg.. Jaja hellre skriva de å att folk ser än att gå å bära de å ljuga när folk frågar en..
Ja måste bara säga: stooooort tack till Bert å Jennie som alltid gör en på bättre humör och stöttar! Betyder extremt mkt för mig!:) <3
Sen så åkte ja hem med mamma. Köpte godis me som ja har tjockat mig me, å nu e ja rätt glad:) Mamma lovade att vi skulle åka till Kista c å shoppa efter middagen(alltid de bästa när man vart ledsen).

Jaja... dehär inlägget har vart alldeles för personligt å ja e lite rädd nu... men.. skönt å skriva av sig iaf.
PUSS på er mina vänner! Ni finns alla i mitt hjärta:) <3


Kommentarer
Postat av: jennie

Vi finns alltid här för dig ju :) <3

2009-03-03 @ 21:44:46
URL: http://jbergstrom.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0