Söndag

Bajsbajsbajs snart e de måndag.. jaja:P
Ida vaknade ja typ halv 10. Käkade frukost, sminkade mig (tog lång tid för ja gjorde ju ett inlägg till bloggen). Sen duschade ja å drog till martin. Träffade honom i vällingby å vi handlade lite. Sedan gick vi hem till honom. Käkade en biskvi (skitgod typ färsk!) och drack påskmust:) Sen blev de film och godis i mängder. Seven pounds blev de, å om du frågar mig tyckte ja den va jäkligt bra! Så sorgligt när han dör i slutet men ändå så otroligt gulligt av honom å donera allt. (sorry om ja avslöjade slutet men ja bryr mej ej:D) Men iaf.. ja grät som en bajs. Å sen grät ja å Martin tillsammans^^, <3
Sen kom mamma å hämtade mig, tur de, för ja ville inte sitta rödgråten på t-banan:P
Å nu e ja här... har käkat å blä:P Stefan gav mig en bit rått kött..:( Ja fick laga de själv ist.. han kan fan inte tillaga kött:P
Jaja.. Snart e de whipeout, som ja ser på för att ja har tråkigt å ja får skratta åt folk då. Så blire väll å käka choklad å va onyttig för ja förtjänar de (eller inte..:P)
Ja tror ja börjar komma in i en depp-period snart:/ Känns som de.. Hoppas ja står ut iaf.. Har så grymt mkt, å ja e ledsen för ja vet att ja inte kommer hinna me svenskan å de känns bajsjobbigt. Gör så gott ja kan iaf.
Jaja inge mer emo nu. Titta på sminktipset här under så kanske ni blir glada! <3
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0