Söndag

Hej på er.
Idag vaknade ja vid.. hm... typ 10 halv 11 tror ja?:S Kommer inte ihåg... men nånstans där. Sen var de bara å göra sig i ordning och åka till Martin. Där såg vi på film å käka choklad.
Sedan åkte ja till vällingby och tittade runt lite. Hittade allt möjligt, från smink, till kläder, solglasögon och skor. Men köpte ja nått? nej. Vet inte va de e me mig.. kan aldrig köpa nått när ja e ensam.. måste liksom ha nåns godkännande:P
En sak fick ja me mig hem iaf!:D En (gratis) makeupstore-tidning. Massor me fina bilder och inpiration. Tips finns de här med! Rekomenderar den absolut. Står massa bra saker i den! Och snacka om att de finns mycke ja vill återskapa här i. Så otroligt grymma foton. GE MIG FOLK ATT SMINKA NU! och ge mig smink för den delen med..:P
Jaja:P grym tidning iaf, kommer göra mkt av de som finns här, fast kanske tona ner de lite eftersom de mesta är ganska överdrivet smink (men de e snyggt me:D)
Jaja slutsnackat om smink.
Sen kom ja hem iaf (mamma hämtade) och käkade god mat. Nu har ja mest söndagsångest... För er som inte vet va de e, tur för er:P Och... de e synd om dig om du inte vet... man hör ju liksom på namnet?.. Iaf. Ja brukar inte ha de. Men har haft de hela dagen (och som ja skrev) lite igår me:P
Ja vill så gärna bara ut å göra nånting. Ja vill jobba, jobba me nått ja tkr e kul. Typ smink. Har tittat på en del jobb å de lockar mig som fan. Men samtidigt behöver man utbildning å de suger:P
Okej.. nu börja ja snacka om smink igen:P sorry...
men.. ja har inget annat å snacka om så..:P Gå å ta tidningen från makeupstore!! Den äger.. om du nu får insperation från foton. Annars finns de massa bra tips på typ varje sida (står inte hur många sidor, men den e typ 1 cm tjock, säkert runt 70 sidor) såå gå å ta den! de e ju gratis:)
Jaja.. hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0