Tisdag

Helluu. Vaknade alldeles för tidigt. Vill ha helg:(
Första lektionen var historia, gjorde samma skit som igår:P Ja e rädd för de verkar som om han har stora förväntningar på mig.. då blir ja rädd för ja e inte duktig..:/
Sen hade ja typ världens sämsta ensemble ever!! "torrrep" hade vi, vilket innebar ett besök hos dramagruppen (som e KAOS å små bortskämda ungar). Där blev vi tvungna att lyssna på hela deras sak som tog sjukt lång tid (emellan så tjafsade dom å var uppkäftiga som småbarn). De va tråkigt och onödigt. Vi gjorde ingenting alls. Efter de gick vi ner å spelade I don't wanna miss a thing i en kvart, sen sluta vi. Men ja ska iaf få spela your song som bakgrundsmusik tack vare Pontus:) Taaaack:D Ja fick nått att se fram emot.
Iaf.. Efter de lunch. Ja å bert drog till donken. Bara för att:)
Efter de så hade ja klassråd där vi skulle diskutera hur vi kunde minska nerskräpning å shiet:P
Sen hade ja låång rast igen så ja satt en stund me bert, sen gick ja till musiksalen å spela piano.
Sen hade vi världens onödigaste franskalektion. Hela lektionen satt vi me franska steg 4 och tittade på bilder från frankrike.. på typ saker som finns i frankrike, olika städer, å från ingenstans fick vi se foton på mat... "caacaa!" :P Helt onödigt... Bert är rädd för att vi ska ha oförberett prov om bilderna på fre... tror knappast de:P De va typ en miljon foton och vår franskalärare klickade upp alla på en gång å fattade noll. Så foton var de vi tittade på hela lektionen... Bra va?
Sen hem.
Nyss hade ja en interesant (men kort) diskution om mitt bankkort. Mamma frågade om ja ville ha bidraget i kontanter eller på kortet. Då sa ja att de inte spelade större roll, eftersom ja ändå måste gå å dra ut hela tiden. (Stefan har förbjudit mig att handla på kortet...) Då säger stefan: Men de e ju bra att du har de på kortet ändå. Å då dissade ja honom:P Ja vet exakt varför han vill att ja ska ha de på kortet, för han vill gå in på mitt konto på datan stup i kvarten å se när/hur/var ja tar ut mina pengar. Han e helt sjuk ju:P Å han fattar inte att ja gör va ja vill me mina pengar. Låt mig va:P
Iaf.. han blev dissad å nu e ja här. Har läst lite svenska, men ja kommer ändå inte klara mig till tors.. e rädd för va som kommer hända. Förmodligen Ig.. Men de e för mkt nu, med historia å shiet. Ja gör bara så gott ja kan! Tydligen räcker d inte.
Ni ska få bilder från i lördags snart me.. har bara inte orkat kopiera från facebook:P
Jaja.. detta var och förblir en sorglig dag. Riktigt sorglig.
Hoppas ni har de bättre! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0