Tisdag:D

Heeejheej:D:D
Ida vaknade ja tidigt.. blä på tidigt:P Men iaf, sminkade mig å pluggade samtidigt (väldigt effektivt faktiskt:D).
Första lektionen var historiaprov. Tror de gick bra:D Minst ett G iaf:D Annars bajsar ja...:P
Efter de va de ensemble. Vi körde igen I don't wanna miss a thing, och sen kom kören å vi körde Ung å kåt.
Se lunch, DONKEN! De va mums. Efter de så mötte jag Martin och vi drog hem till hans mor och tog de lite lugnt. Sedan franska. Vi fick oförberett prov!:O Men de va nationella från 9:an å vi hade haft exakt samma förra året, så de va väll ganska lätt. Efter de så hade ja prov igen, de gick typ.. okej förutom att ja fick blackout:P Men de löser sig..
Efter de så åkte ja å Bajs till Barkarby å shoppade, eller nja de blev inget shoppande för min del, hittade inget. Men sen när ja drog tror ja bajs köpte saker?..
Iaf.. när ja kom hem sa Stefan: Vi har en överraskning till dig:D jag: JAAA:D:D:D Gissa vad? EN DATOOR:D:D Sååå ja har längtat, min förra va så grymt seg å bajsig:D Nu e den snabb å har vista:D:O:D
HHIIHIHHIIHHIHIHIHI
Så de va min dag^^
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0