Torsdag

Wie... -.- Guess what? I'm home today! Bajsandebajsankasskit.
Vaknade upp å de kändes som om nån huggit en kniv rakt ner i huvet på mig. Å ja överdriver inte. Så ja stannade hemma idag. Huvet e bajs å ja orkar inte riktigt me nånting. Känner mig helt snurrig å bajs.. Undrar om de beror på att ja ramlade? ja tror inte de, för de borde väll inte bli värre för varje dag då? Helt sjukt:S De e inte riktigt migrän heller.. nått helt nytt.. ända sättet ja kan förklara är att de känns som man går runt me en kniv i huvet.
Jaja. Ska ej klaga, finns dom som har de värre. De gör de alltid.
Såå.. idag... ja har inte gjort mkt. Mest legat i sängen, sovit massa, haft ont, gått upp till datan, fått ont, sovit, tv osv. Ni förstår:P Skojjig dag... eller inte. Mamma vill gå till doktorn imorgon om de inte blir bättre. Ja hatar att gå till doktorn. Men ja vet inte.. vi får se hur de blir. Vet inte om ja kommer imorgon, om de inte fått en totalvändning å blivit helt bra igen.
Orkar knappt skriva mer.. tror ni får stå ut me ett kort inlägg ida. Snart kommer mamma, vi får se om ja kan få nån mat i mig, sen blir de nog sova igen.

Hoppas mina bajsälsklingar har de bra! Puss!

Kommentarer
Postat av: c a s p e l i h n a

Jag vill tipsa dig om en jättebra sida där du enkelt kan få presentkort på klädesbutiker.

Klicka på länken: http://www.freestreet.se/?r=2168

och registrera dig, sen är det bara börja samla poäng och byta in dem mot presentkort.

Det är verkligen jätte enkelt och en superbra sida!

2009-03-13 @ 08:27:54
URL: http://caspelihna.blogg.se/
Postat av: Anki

Med en sån huvudvärk borde du gå till doktorn, din mamma har rätt!

Ha en bra dag i allafall

2009-03-13 @ 14:08:21
URL: http://ninnieblogspotcom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0