Torsdag

Hejsan:) Igårkväll bestämde ja mig för att åka till Martin å sova över:) Så de gjorde ja. Snäll mamma körde mig:)
Så imorse vaknade ja hos min älskling. Sov otroligt gott inatt, somnade fort och sov djupt:D Martin sa att ja snarkade:( Men iaf xD De va riktigt skönt:)
Sen åkte ja till skolan, sovmorgon ida. Hade ingen engelska. Så ja började me ensemble:) Jörgen lämnade oss än en gång för att öva me kören som hade lunchkonsert ida. Så de vi gjorde var att välja den låt vi vill ha som kärlekslåt (å vi har bestämt nu, kören har fått bestämma alla låtar annars så nu har vi valt så bajsa på er!:)) å de blev aerosmiths I don't wanna miss a thing:) It's good. Ja ville faktiskt spela piano i den:) Så de fick ja:) (ingen vill ju ändå ha piano så.. de blev mitt:)) Sen tog vi ut den någorlunda.. å de va typ de vi hann:P
Sen lunch. De va tacobuffé ida:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D gott:) Sen så blev de datasal å skriva ut svenska arbetet. Sen så gjorde vi inte så mkt.. bert gick in och ja gick å lyssnade på körens konsert. Om ja ska vara ärlig... så var de mesta sådär.. inte nå vidare bra. Men Jörgen va grymt bra xD Satt mest å lyssnade på honom när han spelade piano å gitarr:) Helt grymt, speciellt it's my life där han körde hela saken på gitarr.. svårt att förklara men de va grymt.
Jaja.. sen va de slut. Ja e glad att ja inte va me faktiskt. Sen upp till svenskan.
Vi höll på me språket igen:P Tråk.
Sen efter de så...:O Va de prooov! :/ i aulan. Samhälle, ekonomi. Svarade på nästan alla.. vissa kunde ja ej. Men skrev annars mycket. Om ja inte får g blir ja ledsen:( men ja tror de gick okej.
Sen knallade ja bort till Martins mamma för att hämta en bas. Vår bas gick sönder typ så vi måste ha denna till lördag. Snäll som min älskling är lånar han bort sin fina bas till oss:D Tur, för annars hade vi typ inte haft en bas till lördag!
Sen knallade ja tillbaka till näckrosen å mötte bert. Samåkte hem med honom.
Nu e ja hemma. Ska typ plugga snart. Åt nyss, gott. Å ja har också börjat äta mitt ägg som ni får bild på nu xD
De va gött. Fast de e en del kvar.. ja längtar till botten för den brukar va tjock å god:D
Jaja.
See yaa! <3

Kommentarer
Postat av: Bert..

Jag älskar också din älskling :D och förresten så hjälper jag dig gärna med ditt ägg :D (jag skrev hjärna först :( BAJS. HAHA DITT ÄGG D:DD::D

2009-03-19 @ 23:39:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0