WÄÄH!!

Shit ja har inte skrivit blogg på två dagar! Can u believe it!?!?! Så ja får väll berätta kort va ja har gjort då!
Torsdag: började dagen med engelska. Kia gick igenom saker till nationella proven som kommer efter lovet, och även lite till provet på fre. Sen hade vi ensemble:D Å de va kul denhär gången! Vi spelade Aerosmiths I don't wanna miss a thing hela lektionen å de va superskoj. Om ni inte viste de kör ja piano där, å de e skoj för pianot e roligt:) Sen när lektionen va slut stannade vi ytterligare 40 min, vilket gjorde att Bert nästan kom sent. Mat emellan.. kmr ej ihåg.. tror ja tog fil. Sen svenska. Vi var i datasalen och jobbade med bokuppgifterna som skulle vara inne samma dag. Ja var aktiv som bara den på lektionen, och hann nästan klart. Resten gjorde jag sen när ja kom hem å sen skickade ja den:) Iaf.. efter svenskan var det samhälle:D (notera glad smylie..) bara för att vi fick sluta en halvtimme tidigare:) Efter de åkte ja hem... pluggade hemma... sen typ bara tog de lugnt.
Fredag: Började med franska. Gick igenom vad en massa saker heter som finns i hemmet "la lampe"..... som om vi inte kan de:P Iaf, rasten blev extremt lång för olivier kom sent:) Sen så hade ja matte. PROV!! Ja sa till Ove innan att ja kanske kommer faila för ja håller ju på me nått helt annat (matte B inte A) men han sa att de va ok... sen satte jag mig, gjorde provet. De gick skitbra fram till sista uppgiften. Ja BAJSADE STOOORA KORVAR på den. För ja ville kunna den å ja vill ha mvg! Fast tror ja får de ändå... Men jaja.. ja kom långt i lösningen tror ja, men ja kunde bara inte komma på va ja skulle göra me den:P Jaja.. han får väll förklara för mig sen. Ja va emo för att ja inte hade klarat den.. (fast ove sa att ja va duktig om ja klarade dom andra vg/mvg frågerna..) DE va BARA DEN DÄR DUMMA SISTA SOM JA BAJSAR PÅ.
hehe:P Efter de va de lunch. Typ nå äcklig schnitzel me bajspotatis.. ja tog fil som efterrätt.
Efter de så hade vi engelskaprov:o Vi skulle skriva en uppsats om boken vi nyss läst. Gick grymt segt i början, men sen när ja kände tidspress skrev ja som en bajs. Vet inte alls om de blev bra. Kändes inte som den bästa ja skrivit direkt:P
Iaf.. efter de så hade vi idrott. Typ lekar och stafett.. va ganska tråkigt egentligen:P Men lite ont här å var fick man..:P
Efter de åkte ja hem, snabb som en bajskorv ner för toaletten, så duschade jag å packade för att sedan åka till Martin:)
Vi såg på tre filmer under kvällen. Bla madagaskar 2. kommer inte ihåg de andra. Men iaf.. Sov över hos honom om ni inte redan förstått de:) Så här sitter ja nu. Nyvaken å allt:P Å ja måste bara få säga att ja BAJSAR på min farsa som ringde mig miljoner gånger klockan tre inatt, och sedan smsade att han var besviken att vara min far. Tack för den du din... m.. nä ja ska inte skriva för mkt.. inte tänka för mkt heller. Han kan ju fara åt... ja:P nivet..

Iaf:P Ha d bra:) PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0