-.-

Hey på er! Vill ni veta vilken låt ja har i huvet? "Vi e pojkarna som busar me flickornas små musar, trumpeten känns så len mellan era ben, om du drar ner min byxa ska du få se en yxa, en yxa som gör allt för att få lite ballt" Ja ni vet dendär låten:P Den heter typ raggarnånting ja vet inte va den heter:P
Iaf^^ den loopar runt i mitt huvud... å ja vill inte ha den där xD för man känner sig äcklig om man har den där xD Hahaha^^
OMG OMG:D HAHAH Vet ni va som precis hände?:D Min mobil ringde å de va nått nummer som ja inte har så ja svarade: Rebecca. Han: Hej! Och han lät PRECIS Som min pappa! Jag: Hej pappa:D Han: ursäkta.. ja tror ja har ringt fel...
HAHAHAHA LOOOOOOL:D:D Fan va pinsamt xD
Iaf...
Hade spanskaprov ida, tror de gick bra xD De tog bara en timme så ja va ledig länge där asså:P Under hela den timmen så satt ja å snackade med en viss jäkligt pratsam kille^^ Mitt sätt att få bort honom: Snart kommer Robert. (Ja hade berättat om honom för han såg honom bland mina mess... :P) Hha xD
Sen matte, sista lektionen innan prov imorgon! ja känner mig ganska säker, men de ska man aldrig va:P
Sen lunch, som blev låång för vi hade ingen svenska (OMG hur ska provet gå när vi inte hade lektion ida..) Så ja, bert å jennie satt å spelade kort hela tiden xD
Sen psykologi, där vi inte ens behövde stanna i skolan å plugga utan vi kunde gå hem, men ja va duktig å stannade å pluggade ordentligt!! xD
Sen har ja pluggat matte nu när ja kom hem, borde plugga psykologi med, ska försöka klämma in de innan ja sover:)
Puss på er
PS Domdär bilderna kan ni glömma.... Ja ser helt enkelt för ful ut just nu xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0