Chiiill..

Hey.. omg i started writing in english now xD How funny! xD Cuz i suck, but it comes naturally when im speaking english on msn..
Haha:P Sitter och snackar me min vän norrmannen (his official name xD) och eftersom ja inte fattar norska (spec inte skriven norska..) så blire engelska xD Alltid lika svårt att switcha från engelska till svenska bara sådär xD Vet ej varför:P
Whatever:P ida hade vi svenska först, fick veta att de gick bättre än väntat på provet:D sen inledde vi med essä-arbetet.. Efter de hade vi ensemblöö.. (YES PLEASE Ja sänker gärna mic 2 till NOLL TACK!!!!!!) omg... Vi spelade Julen är här (BAJSELIBAAAJS) och de gick sådär kunde inte koncentrera mig:P För mycket (ICKE VACKER) sång rakt i mitt öra (därav sänkning av mic 2...) men iaf.. Sen körde vi MJmedlyt.. gick si så där... i mitt huvud rullar slutet på medlyt (försöker se mig själv hur ja kommer dampa där..) JUST BEAATIIIIIIIIIIAIAAAAAAAAAAAAIIIIIIIIT! typ så låter de.... fattar ni? Skoj e de iaf.. kommer daampa:D Vill iaf göra de.. HIHIHIHIHIHIHIHIHIIHIHIHHIHHIHIHIHIHH (PUT YOUR HANDS IN THE AIR!)
Geez va flummig ja är idag...
de gör inget;)
Iaf efter ensemblen hade vi lunch (=donken) sen pluggade ja latin på min låånga håltimme (satt och diggade Muse i lurarna också:D) sen efter de hade vi latinprov i aulan.. Hoppas de gick bra.. tror ja måste smöra lite för honom:P well well.

Sen hem...............................
Sen... data, äta, data.. nu sitter ja här å tråkar:P
Pratar fortfarande me norrmannen iaf så de e skoj:)
Jaja   viiii  seeeess    
FÖRRESTEN!!!!!!!! (BIG parantes) Om ni har nå tips om hur man kan SMINKA SIG till mjmedlyt så SÄG! Vet inte hur ja ska inspireras av honom när de gäller smink:P
Whatever:)
Puss soetnowsar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0