HELG <3

woohoo fredag än en gång!
Och ja måste bara säga att dedär me fredag den 13:de har iaf inte påverkat mig för detta har vart en bra dag:)
Började med franska, gjorde lite, sen spelade jag å Jennie å bert kort.
Sen så hade vi idrott, när dom sa att vi skulle ha basket så dog ja... ni vet väll alla vid dehär laget vad som händer när ja spelar basket? JA jag skadar alltid mitt finger.. Ja tänkte: SHIT de e såhär fredan den 13:de drabbar mig ja kommer säkert bryta fingret! Som tur var så gjorde ja inte de!:O Ja skadade de dock som vanligt, men inte lika mycket nu som ja brukar:P Skönt de iaf, men de gör ändå ont:P Well well.. sånt man får ta när man är basket-handikappad.
Sen hade vi lunch, pasta och kassler var de ida.. Förutom att pastan var överkokt som fan och att kaslern var hård och inte salt (hur lyckas man me de?..) så va de helt ok, tog även fil för ja va så hungrig:P
Sen satte vi oss vid kiosken och köpte cola å godis (Bajs köpte dendär Kinderägg maxi, ja fick smaka å den smaka kinder:D Wie! de va gott.) sen satt vi å pratade med Anna-maria (hon som står i kiosken) i typ en halvtimme om massa random saker:) Tyckte dock synd om henne igår när robert sa att maten var diarré till henne... hon sa att hon inte hade ätit då xD hah^^ synd^^ men iaf!
Sen hade vi matte, gjorde två avsnitt på 40 min!;O men de va två korta så de blev typ som ett vanligt...:P
Ändå xD Sen hem:)

Nu sitter ja å lyssnar på MUSE:D HIHIHIHI ikväll kommer Martin hit oxå för ja e ensam.. alla bajsade på mig:P
Å nu ska ni få lite bilder på Sune och mig (lol va rolig ja ser ut..) som Martin tog för ett tag sen!





LOOL kolla mitt smile:D Så glad är ja när ja just galoppat på söta Sune:)
Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0