New moon

Hey! Nu har jag varit och sett den, missade dock 10 minuter av början! xD
Har inte så mkt att säga för ja kom just hem och ja måste smälta saker innan ja kan bedömma ordenltligt, får sova på de!
Just nu sitter ja å sjunger på Muse (Förresten så satt vi å diggade deras låt som e me i filmen;) Alltid lika bra.) ja känner bara för att sjunga loss nu men ja kan inte för då väcker ja alla:( Jävla grannar.
Wellwell... Ja vill göra ändringar i min röst, går de?... vill fan gå å ta sånglektioner nån gång...:P Fast då e de väll snarare att man ska sjunga vackrast i världen.. ja vill bara få rättare sound.. inte bli smörsångare (HII tänkte precis på dendär reklamen me fågeln i kylen som sjunger!) :)
Tror iaf att de kommer bli bra i framtiden, hoppas de iaf för ja vill de.

JO förresten så klippte jag mig idag:O De va typ 8 månader sist... De va lite läskigt faktiskt men ja hade världens schysstaste tjej som klippte mig.. hon va typ som ja xD Lite^^ Hon höll på å läsa till makeupartist också xD Sen pratade vi skit om allt möjligt, skoj, riktigt skön tjej.
Mitt hår är så vackert nu..:D Ja e både glad och ledsen för ja gillar mina slitna lockar... fast nu e de rakt:D Men inte slitet dock.. men de lär ju bli de snart igen:P För er som undrar va ja gjorde så klippte ja typ 3 cm på topparna å fixade luggen så den blev lugg igen:P hah..
Anyways..:P ja orkar inte skriva nu:P

Poo på allt plugg:P
Jaja puss på er!!

Kommentarer
Postat av: bert..

okej ja e inte duktig, ja märkte inte att du klippt håret :p men de gör inget för ja märker aldrig nånting :)

2009-11-22 @ 02:31:39
Postat av: Anonym

Men du vet att vi får använda Polkis pengar till lektioner va? :)

2009-11-23 @ 22:50:27
URL: http://sofiawilhelmina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0