Torsdag

Hey:) idag känns som en bra dag, vet inte varför men de känns som de!
Började med svenskaprov.. de gick okej.. inte så bra men ändå xD
Sen hade vi ensemble och trots att ja inte var så jättetaggad att sjunga så gick de bra - skoj att få halvskrika i slutet av beat it, men gud vilken andnöd ja fick efter xD Helt röd blev jag också.
Sen kom kören... vet inte hur mycket ja bör skriva men... ja säger bara HAHAHAHAHA. ^^ oj va elak jag är:)
Finns en liten kaxig sak där som tror hon äger världen... Nej de e inte meningen att en person ska sjunga solo i en kör så sluta ät micken för i helvete du sjunger som en krattjävel. :) Sen var ju meningen "eh ja tror inte min mic funkar kan du höja den?" helt strålande.. så roligt att ja inte kunde hålla mig för garv.. garvade gjorde ja även mitt i låten där de lät otroligt vackert. USCH säger ja bara FY BLÄ USCH!

Sen hade ja lunch, åkte till donken med bert. Sen tillbax, när robert gick in satte jag mig å pluggade matte och latin. Sen hade vi latin som va helt ok idag:)
Började med att ja visade honom läxan och ja hade tydligen 100% rätt, för han höll upp min bok och visade klassen och sa med sin konstiga svenska: Jaaa jaaaa detta är braa! Detta är 100% rätt! kolla på Rebecca ja!! Du är geniförklarad Rebecca! Jaaa!
... ja blev glad:D Han har kallat mig geni typ 3 ggr nu å ja e glad:) HIHI!
Sen så pluggade vi lite till provet och sen körde vi hänga gubbe med latinska ord och uttryck! Skoj:) Anthony var faktiskt en ganska bra lärare idag xD Tror han har börjat gilla mig:D (MVG!) Så ja e riktigt taggad till provet nästa torsdag (konstigt va? xD) men de känns som om ja kan det mesta å ja vill visa honom att ja e värd ett mvg:)

iaf.. slutbabblat! Sen va ja i stallet å så, skojjigt att rida på sötnowsen Sune <3
Nu ska ja dricka nått, är så grymt törstig!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0