Wiewiewie

Hej på er! Long time ago!
Nu får ursäkta att ja bara bloggar lite då och då men ja pallar faktiskt inte varje dag:P

Men ändå, de händer inte så mycket i mitt liv - och de som verkligen händer vill ja hålla för mig själv (tror ni som står mig nära redan vet...) så ja har inte mycket att skriva om.
Träffade iaf Icca, jossan å bert i fredags, vi käkade i kista och kollade på bio i stan - saw 6! Inte nå vidare alls.. man blir ju bara besviken på saw ibland.. jaja:P Vi hade iaf skoj å de va kul att träffa icca å jossan igen!

Annars har inte mycket hänt förutom plugg plugg plugg.. Ja kommer faila hårt på svenskaprovet på torsdag (åh ja e såå glad att vi inte ska ha de imorgon..) :P
Men iaf^^
Har såå mycket planerat inför närmaste månaden, december - kaosmånaden. Redan idag fick jag förfrågan om vad ja önskar mig i födelsedagspresent.. Ojoj ja har inte ens börjat tänka på det:P
Ska ja ha fest eller nått?:S Ja vet inte alls... Iaf de ända ja vill ha e smink xD Hihihih.
Sen kommer ju lucia och alla spelningar.. :P Ska bli kul men kan bli lite stressigt - de gäller att man tränar upp rösten innan så den orkar sjunga igenom alla lucia spelningar:P
ja de händer en massa mer, dop, fester, födelsedagar, julafton och nyår. Vill göra nått kul till nyår men vet inte vad..:P annars blir de väll samma sak som alltid att bara va hemma.. får se:P

Nu har ja iaf precis suttit å kollat på foton från läänge sen, vilket är både läskigt å kul xD Ja va såå liten:P
iaf xD Nu ska ja sluta tvinga er läsa xD
Ses <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0