Wiiie bara 8 dagar kvar.

Hej! Jao vet ni vad ja räknar ner till? xD JAAA min födelsedag ofc;) den 7/12 <3
Iaf, igår hände stora saker med bandet.. pallar inte berätta nu för ni som behöver veta vet säkert redan (eller får veta snart!).
Igår fick ja för tidig födelsedagpresent/julklapp av min bajs:D Han lät mig välja smink själv:) Ska visa er sen va ja valde ut;);) De va iaf en röd läpppenna, ett rosa läppstift och ett par lösögonfransar:D Såå skoj, har redan provat allt förutom lösisarna...:D Å de va skojj. Idag ska ja leka med min röda läpppenna, ni kanske får se resultat xD Ni ska iaf få se gårdagens make snart.. ska bara orka lägga in bilder:P

Jaja.. nu måste ja fortsätta plugga.. har ju trots allt fyra prov denna vecka!! KILL ME PLEASE.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0