Woho

Ja ska utmana mig själv nu:D Eftersom ja har typ börjat bli sämst på blogginlägg så ska ja kolla på ett gammalt inlägg (från typ ett år sen) och skriva som den, fast om vad som hänt idag:D Kul va?! Se om ja lyckas;)

Wie. Inte sovmorgon... började 8.00 som vanligt, de va int skojj. Började med Psykologi där vi snackade om kognitiv beteendeblä. :D Efter de hade ja min käraste håltimme (mer än 3 timmar..) ja satte mig utanför bert å jennies klassrum och pluggade svenska, sen kom Jennie å ja gjorde en fläta å sen somnade jag xD Tror folk kollade på mig men ja sov djuuupt:D
Sen kom dom så gick vi och åt - supergott med fiskpinnar. Helt okej iaf, men de va viktigt att få bort smaken med godis:D Sen satt vi som emosar i datasalen, sen satt vi som emosar utanför klassrumet å sen hade vi engelska:)
Engelskan var.... lite boring för vi har börjat med litteraturhistoria där också (TACK!...). Anyways..
Sen hade vi spanska, gjorde typ övningar med vafan heter de? genetiv? xD Ja så heter de:D haha^^ Iaf^^
Sen gick ja till Jennie, Dummmäääs och... petter som satt där å spelade kort xD Sen gjorde ja flätor på Jennie å sen följde hon me till tunnelbanan å vi hade djupa snack om hemliga saker som är rätt jobbiga för mig nu.
Anyways.. sen så åkte ja hem, nu har ja ätit (wohoo ja fick äntligen lite energi... har halvsovit hela dagen) å nu pluggar ja svenska:P BLÄÄÄ på litteraturhistoria BAJS.
Iaf:D

tycker ni ja lyckades med old-style inlägg?:D oavsett så va de skoj iaf, ja missade ju helt att min blogg fyllde 1 år den 3:e november :'( Shame on me... :P Iaf.. grattis bloggen..... i efterskott xD
Pöss på er små skitungar:)

Kommentarer
Postat av: bert

hahahah grattis bloggen :) men ja skulle nog gröa om ditt old-style inlägg bättre än va du gjorde :) :p

2009-11-13 @ 01:26:31
Postat av: bebe

NÄE:( för du vet inte vilket inlägg ja härmade:'(

2009-11-13 @ 14:40:04
URL: http://bollii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0